نرم افزار و اینترنت

بهبود قابلیت پیام صوتی برای تجربه بهتر در واتس اپ

واتس‌اپ روز چهارشنبه اعلام کرد که در هفته‌های آینده بهبودهایی را در پیام‌های صوتی ارائه خواهد کرد، از جمله توانایی گوش دادن به پیام در حین خواندن چت‌های دیگر و پخش پیام‌ها با سرعت 1.5 یا 2 برابر. تجربه ضبط پیام ها نیز در حال بهبود است.

واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد ضبط خود را مکث کرده و از سر بگیرید، بنابراین اگر به این فکر می‌کنید که بعداً چه بگویید یا اگر نیاز به یک مکالمه کوتاه در زندگی واقعی دارید، نیازی به ایجاد شکاف‌های سکوت زیادی ندارید. همچنین می‌توانید قبل از ارسال پیام به آن گوش دهید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی پیامی را قطع نکرده‌اید یا چیزی را که نمی‌خواهید وارد نکرده‌اید.

همچنین یک بهبود زیبایی شناختی جزئی وجود دارد. به جای اینکه فقط از یک خط برای نشان دادن پیشرفت پخش پیام صوتی خود استفاده کنید، واتس اپ اکنون از شکل موج پیام واقعی استفاده می کند. به‌علاوه، واتس‌اپ می‌تواند به خاطر بیاورد که در زمان توقف پخش کجا بودید و به شما امکان می‌دهد دوباره از آن نقطه شروع به پخش کنید تا مجبور نباشید دوباره به یک پیام گوش دهید. این پیشرفت‌ها احتمالاً مورد استفاده زیادی قرار خواهند گرفت؛ واتس‌اپ می‌گوید که کاربران روزانه به طور متوسط 7 میلیارد چت صوتی ارسال می‌کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا