سخت افزار

ایسوس از ماوس MD100 مارشمالو رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از ماوس جدید MD100 مارشمالو در هند رونمایی کرد. بنابراین، بیایید نگاهی به این ماوس جدید بیندازیم. MD100 در چندین رنگ موجود است، طراحی مینیمال دارد، بی صدا است و برای کار روزانه و مطالعه مناسب است. علاوه بر این، دارای یک پوشش مغناطیسی با روکش‌های رنگی به راحتی قابل جدا شدن است که در مجموعه‌های رنگ آبی آرام و بنفش یاسی مه‌آلود ارائه می‌شود، که تغییر ظاهر را بر اساس حالت و حالت ساده می‌کند.

این ماوس دارای یک بند ماوس منحصر به فرد است که ذخیره و حمل ایمن آن را برای افرادی که ترجیح می دهند در حال حرکت کار کنند، ساده می کند. با طول عمری که بیش از سه برابر بیشتر از یک ماوس اداری معمولی است، MD100 قوی و فوق العاده بادوام است. یک باتری AA می تواند بیش از یک سال کار کند.

این محصول برای هر کلیک کمتر از 20 دسی بل صدا ایجاد می کند و تا 10 میلیون کلیک دوام می آورد. پشت ماوس نیز کاملاً از PTFE تشکیل شده که حرکت بدون زحمت را در سطوح ناهموار تضمین می کند. از طرف دیگر سطح ماوس با محافظ آنتی باکتریال درمان شده که در طول یک دوره 24 ساعته رشد میکروب ها را تا بیش از 99 درصد سرکوب می کند.

علاوه بر این، MD100 اتصال دو حالته ای را ارائه می دهد که از 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی می کند، در حالی که فناوری ذخیره انرژی داخلی آن به این معنی است که یک باتری تا یک سال کنترل دقیق را ارائه می دهد. این ماوس از امروز در هند با قیمت 20 دلار در دسترس است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا