نرم افزار و اینترنت

حالت Enhanced Security مایکروسافت اج در دسترس همگان قرار گرفت

مایکروسافت امروز نسخه اج 104.0.1293.47 را در کانال پایدار منتشر کرد. قابل توجه ترین ویژگی اضافه شده در این نسخه، “حالت Enhanced Security” جدید است. این ویژگی قبلاً به عنوان حالت Super Duper Secure شناخته می شد و دارای دو گزینه متعادل و سخت بود.

با این حال، مایکروسافت اکنون یک گزینه Basic جدید را نیز اضافه کرده که این همان چیزی است که این شرکت برای اکثر کاربران توصیه می کند. گزینه Basic جدید حتی در نسخه بتا نیز وجود نداشت. مایکروسافت در ادامه اشاره کرد که حالت امنیتی پیشرفته می تواند از کاربران در هنگام مرور اینترنت محافظت کند.

حالت امنیتی پیشرفته یا Enhanced Security چیست؟ این سایت‌های ناآشنا شما را بدون کامپایل به موقع (JIT) اجرا می‌کند تا محافظت بیشتری ارائه کند. اجرای JIT-less سطح حمله را کاهش می دهد و سوء استفاده از آن را برای سایت های مخرب دشوار می کند. حفاظت اضافی شامل کاهش‌دهنده‌های سیستم عامل ویندوز مانند محافظت از پشته سخت‌افزاری، محافظ کد دلخواه (ACG) و محافظ جریان کنترل (CFG) است.

علاوه بر این، بروزرسانی جدید ویژگی های مهم دیگر را در این نسخه به ارمغان می آورد:

  • امنیت خود را در وب افزایش دهید: بهبودهایی برای افزایش امنیت شما در وب در edge://settings/privacy اکنون شامل Basic به عنوان گزینه پیش‌فرض جدید می‌شود. با استفاده از این گزینه، مایکروسافت اج حفاظت امنیتی بیشتری را برای سایت های کمتر بازدید شده اعمال می کند. این ویژگی تجربه کاربری را برای محبوب ترین سایت های وب حفظ می کند. برای اطلاعات بیشتر، به مرور ایمن تر با Microsoft Edge مراجعه کنید.
  • داده‌های کروم را بدون آن در اولین تجربه اجرا وارد کنید: این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که داده‌های کروم خود را با ورود به حساب گوگل خود در اولین تجربه اجرای مایکروسافت اج وارد کند. این ویژگی را می توان با غیرفعال کردن First Run Experience با خط مشی HideFirstRunExperience یا با تنظیم AutoImportAtFirstRun روی «DisabledAutoImport» خاموش کرد.
منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا