نرم افزار و اینترنت

کروم اواس 104 با تم تاریک جدید و انتقال خودکار منتشر می شود

طبق گزارش 9to5Google، جدیدترین بروزرسانی گوگل برای سیستم عامل کروم در این هفته برای کاربران عرضه می‌شود و یکی از ویژگی‌های جدید آن پشتیبانی از تغییر به یک تم تیره است. پیش از این در هنگام آزمایش در پشت پرچم‌های توسعه‌دهنده پنهان شده بود، سرانجام در کروم اواس 104 به طور رسمی معرفی شد و تنظیمات حالت تاریک در سایر محصولات گوگل بیشتر ظاهر شد.

گوگل با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود به ویژگی های جدید این نسخه اشاره کرد و گفت که تم جدید تاریک، خواندن در شب یا در نور کم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را آسان‌تر می‌کند، که تغییر به یک تم روشن، کل رابط کاربری و والپیپرها را تغییر می‌دهد تا همه چیز را “روشن و دلپذیر” کند. تا به حال، کروم اواس فقط تنظیمات Night Light را در نرم‌افزار خود قرار می‌داد تا به شما کمک کند با تغییر رنگ صفحه، در نور کم به صفحه‌نمایش نگاه کنید.

برای تغییر تم صفحه در کروم اواس 104، به Settings رفته و از آنجا Personalization را انتخاب کنید. سپس گزینه Set your wallpaper & style را پیدا کرده و بر اساس اولویت خود حالت روشن، تاریک یا خودکار را انتخاب کنید. همچنین می توانید با فشار دادن ترک پد خود با دو انگشت و انتخاب گزینه، از طریق صفحه اصلی به تنظیمات Wallpaper & Style دسترسی پیدا کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا