گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز ال جی T90 با فناوری Dolby Head Tracking

ال‌جی مجموعه هدفون‌های بی‌سیم Tone Free خود را برای سال 2022 عرضه کرده و مدل پرچم‌دار جدید با اکولایزر داخلی و پشتیبانی از فناوری Dolby’s Head Tracking ارائه می‌شود.

مشابه گلکسی بادز پرو سامسونگ، که دارای ویژگی Dolby 360 نیز است، T90 این قابلیت را دارد که صداها را در حین حرکت سر خود دوباره تنظیم کند تا به نظر برسد که واقعاً از اطراف شما می آیند. ال‌جی می‌گوید T90 همچنین اولین محصولی بوده که دارای مجازی‌ساز صوتی است که Dolby برای این فرم فاکتور طراحی کرده تا «بعد فضایی» خود را برای تجربه‌ای فراگیرتر گسترش دهد.

دیگر مدل جدید Tone Free این شرکت، اولین هدفون متمرکز بر تناسب اندام آن به نام Tone Free Fit یا TF8 است که به صورت ایمن طراحی شده تا وسط جلسات تمرین از گوش کاربر نیفتد. این مدل می‌تواند تا 10 ساعت بدون روشن بودن سیستم حذف نویز فعال هیبریدی دوام بیاورد، در حالی که T90 تا زمانی که ANC تطبیقی آن استفاده نشود، می‌تواند تا 9 ساعت کار کند.

کیس شارژ هر دو مدل دارای ویژگی است که با استفاده از نور UV-C تا 99.9 درصد باکتری‌های روی هدفون را از بین می‌برد. به علاوه، کیس شارژ T90 به عنوان یک فرستنده بلوتوث عمل کرده و به شما امکان می دهد اتصال بی سیم را به دستگاه های منبعی اضافه کنید که این کار را نمی کنند. اگر پوست حساسی دارید یا به اکثر هدفون‌ها واکنش آلرژیک نشان می‌دهید، شایان ذکر است که T90 دارای ژل‌های گوش ضد حساسیت و درجه پزشکی است. ال‌جی هنوز قیمت این هدفون‌های جدید را فاش نکرده است، اما از ماه سپتامبر در آمریکا عرضه می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا