گجت و پوشیدنی

اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو معرفی شدند

بالاخره سری اوپو واچ 3 طبق برنامه‌ریزی‌شده به بازار آمد؛ این شرکت امروز جدیدترین محصولات پوشیدنی خود را در چین به نمایش گذاشت. این سری از دو مدل اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو تشکیل شده است.

اوپو واچ 3 درست مانند مدل های قبلی خود با صفحه مربعی عرضه می شود. این سری دارای فریم آلیاژ آلومینیوم و پوشش فایبرگلاس هستند. واچ 3 از صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 430 در 372 پیکسل بهره برده، درحالیکه نسخه پرو دارای صفحه نمایش OLED خمیده LTPO با اندازه 1.91 اینچ با وضوح 496 در 378 پیکسل است. جالب اینجاست که هر دو مدل تراکم 326PPI یکسان دارند، اما فقط نسخه پرو دارای تاج است.

هر دو ساعت مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 به همراه 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند. آنها همچنین دارای تراشه آپولو 4 پلاس خود اوپو بوده و ColorOS Watch را بر اساس Wear OS و RTOS اجرا می کنند. در استفاده معمولی (ترکیبی از حالت‌های Wear OS و RTOS)، نوع پرو (باتری 550 میلی‌آمپر ساعتی) تا 5 روز دوام می‌آورد، در حالی که مدل معمولی (باتری 400 میلی‌آمپر ساعت) تا 4 روز دوام می‌آورد. با LTE، عمر باتری برای هر دو یک روز کاهش می یابد و با استفاده زیاد، 1.5 روز کاهش می یابد. در حالت فقط RTOS، آنها می توانند به ترتیب تا 15 روز و 14 روز دوام بیاورند.

بر اساس این اطلاعات، به نظر می رسد که سری اوپو واچ 3 بهترین ساعت هوشمند Wear OS برای عمر باتری تا به امروز باشد. احتمالاً به دلیل تراشه جدید اسنپدراگون W5 است که اولین عرضه جهانی خود را بر روی این پوشیدنی ها انجام می دهد. علاوه بر این، هر دو نوع اتصال LTE، بلوتوث 5.0، GNSS و NFC (پرداخت، پاس، کلید ماشین) را ارائه می‌دهند. آنها در برابر آب 5ATM مقاوم هستند و دارای تمام سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2، سنسور نور محیط و ارتفاع سنج هستند. نوع پرو همچنین دارای سنسور ECG است.

نسخه معمولی اوپو واچ 3 در دو مدل مشکی (بند لاستیکی) و قهوه ای (بند چرمی) ارائه شده که به ترتیب 237 دلار و 252 دلار قیمت دارد. نسخه پرو همانند معمولی بوده و با قیمت های 296 دلار و 311 دلار به فروش می رسند. اوپو هنوز در دسترس بودن بین المللی این پوشیدنی ها را فاش نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا