گجت و پوشیدنی

معرفی اوپو بند 2 با نمایشگر AMOLED و عمر باتری 2 هفته

اوپو در جریان برگزاری رویدادی در چین از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. در میان آنها اوپو بند 2 دیده می شود که با برخی ویژگی های چشمگیر مانند صفحه نمایش 1.57 اینچی AMOLED، عمر باتری تا 14 روز و بیش از 100 حالت ورزشی همراه است. بیایید نگاهی به تمام جزئیات موجود بیندازیم.

اوپو بند 2 جدید با صفحه نمایش بزرگ 1.57 اینچی AMOLED عرضه می شود که از نظر اندازه با برخی از ساعت های هوشمند برابری می کند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 500 نیت است. از نظر طراحی، بند هوشمند کاملاً پریمیوم به نظر می رسد و دارای ساختار عقابی بدون دکمه در دو طرف است. همچنین ابعاد آن 45.3 در 29.1 در 10.6 میلی متر و وزنش تنها 33 گرم است.

این بند هوشمند جدید تا 200 فیس بند از جمله فیس های چند منظوره سفارشی را پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک شماره‌گیر داخلی مبتنی بر AI wear dial 2.0 است که کاربران را قادر می‌سازد تا فیس بند خود را با لباس‌های خود هماهنگ کنند. علاوه بر این، اوپو بند 2 از بیش از 100 حالت ورزشی از جمله مسابقه، تمرین، شنا و غیره پشتیبانی می کند. حالت ورزش الکترونیکی بسیار مورد تقاضا نیز به گروه اضافه شده است.

اوپو بند 2 از پردازنده Apollo 3.5 همراه با 8 مگابایت PSRRAM و 128 مگابایت فضای ذخیره سازی Nand پشتیبانی می کند. بند تناسب اندام دارای یک باتری داخلی 200 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. این بند از شارژ سریع مغناطیسی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، بند جدید اوپو با نظارت 24*7 ضربان قلب، نظارت بر خواب و موارد دیگر ارائه می شود. همچنین ادعا می شود که این بند ضد آب 5ATM است.

همانطور که گفته شد، اوپو بند 2 یک نوع NFC نیز دارد که از پرداخت های آفلاین در پلتفرم های دوگانه Alipay و WeChat پشتیبانی می کند و می توان بدون تلفن همراه از آن استفاده کرد. اوپو بند 2 برای پیش‌سفارش در چین آماده شده است. نسخه استاندارد این بند 249 یوان قیمت دارد، در حالی که نسخه NFC دارای برچسب قیمتی 279 یوان است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا