شیائومی امروز علاوه بر معرفی میکس فولد 2 و ردمی K50 اولترا، جدیدترین ساعت هوشمند خود را به نام واچ S1 پرو رونمایی کرد. این ساعت یک نسخه ارتقایافته از واچ اس 1 می باشد که در دسامبر سال گذشته عرضه شد.

شیائومی واچ اس 1 پرو دارای صفحه دایره ای 46 میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ است. همچنین یک تاچ دیجیتال و یک دکمه تقریبا نامرئی در سمت راست خود دارد. نمایشگر این ساعت هوشمند 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت بوده و تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است. ساعت شیائومی اس 1 پرو به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 مجهز شده که می تواند الگوهای خواب، سطح استرس و دمای پوست را پایش کند. این دستگاه پوشیدنی دارای بیش از 100 حالت تمرینی است و GPS داخلی آن برای ضبط فعالیت های خارج از منزل مانند دوچرخه سواری و دویدن بدون نیاز به گوشی هوشمند می باشد.

شیائومی واچ اس 1 پرو از یک پردازنده 12 نانومتری بهره می برد که گفته می شود عمر باتری فوق العاده بالایی دارد. این ساعت هوشمند از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند و بر روی MIUI اجرا می شود. ویژگی های راحت مانند پخش موسیقی، کنترل تلویزیون های شیائومی، چراغ قوه و موارد دیگر را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند از بلوتوث 5.0 و اتصال NFC بهره می برد.

ساعت شیائومی واچ اس 1 پرو توسط یک واحد باتری 500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود با یک شارژ کامل 15 روز دوام می آورد. این دستگاه از شارژ مغناطیسی و همچنین شارژ معکوس با یک تلفن سازگار پشتیبانی می کند. شیائومی واچ اس 1 پرو  دارای برچسب قیمت 1499 یوان (تقریبا 222 دلار) است و با بند شیشه‌ای، استیل ضد زنگ و چرمی عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *