سخت افزار

باتری قابل حمل جدید انکر با قابلیت شارژ سریع مک بوک پرو 16 اینچی

انکر یک شارژر قابل حمل 149.99 دلاری PowerCore 24K GaN را عرضه کرده که با دارابودن پک باتری بزرگ 24000 میلی آمپر ساعتی می تواند با سرعت 140 وات شارژ دستگاه را شارژ کند. این به اندازه کافی قدرتمند است که یک مک بوک پرو 16 اینچی را در 40 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید، با این فرض که از کابل MagSafe به USB-C استفاده می کنید.

PowerCore به مشخصات جدید Power Delivery 3.1 مجهز شده است که می تواند بیش از حداکثر 100 وات قبلی را از یک پورت USB-C پمپ کند. پاور باتری جدید انکر می تواند 140 وات برق را از هر یک از دو پورت USB-C خارج کند و همچنین یک پورت USB-A با قابلیت شارژ 18 واتی وجود دارد. PowerCore همچنین شامل ویژگی‌هایی از مجموعه شارژرهای جدید «GaNPrime» انکر است که ماه گذشته بر اساس فناوری قدرتمند مبتنی بر GaN 3 معرفی شد. شارژرهای GaNPrime نوید بهبود راندمان تبدیل AC به DC، توان خروجی بیشتر و سنجش دمای بهتر را می دهند.

یکی از ویژگی های برجسته PowerCore 24K نمایشگر هوشمند آن است که اطلاعاتی مانند مصرف برق برای هر دستگاه متصل، میزان انرژی باقی مانده در مخزن و زمان شارژ مجدد را ارائه می دهد. صفحه نمایش 0.36 وات برق مصرف می کند، بنابراین انکر توصیه می کند با توجه به سؤالات متداول محصول، آن را در صورت عدم استفاده خاموش نگه دارید. Anker PowerCore 24K اکنون با قیمت 149.99 دلار در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا