موبایل و تبلت

افشای مشخصات تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 1

کوالکام سال گذشته چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را به همراه تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 عرضه کرد. این شرکت بعداً یک بروزرسانی برای تراشه پرچم‌دار به نام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارائه کرد. اینها جدیدترین پیشنهادات شرکت مبتنی بر نود 4 نانومتری هستند و به ترتیب برای گوشی های هوشمند پریمیوم و میان‌رده در نظر گرفته شده‌اند.

اکنون، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی یک چیپست جدید رده پایین مبتنی بر 4 نانومتری است که جانشین چیپست های سری اسنپدراگون 600 خواهد شد. ایوان بلاس، افشاگر معروف، مشخصات و ویژگی های پلتفرم موبایل آینده اسنپدراگون 6 نسل 1 را به اشتراک گذاشته که احتمالاً جانشین چیپست اسنپدراگون 695 خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، اسنپدراگون 6 نسل 1 مبتنی بر گره 4 نانومتری بوده و با شماره قطعه SM6450 عرضه خواهد شد. این تراشه دارای هسته Kyro با سرعت کلاک تا 2.2 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین از USB 3.1 و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 با سرعت 2750 مگاهرتز پشتیبانی می کند. برای اتصال، چیپست دارای مودم Snapdragon X62 5G با باندهای 5G mmWave و زیر 6GHz خواهد بود.

دستگاه‌هایی که با این چیپست جدید عرضه می‌شوند، وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ارائه می‌کنند. در سمت WiFi، Qualcomm FastConnect 6700 WiFi 6E خواهد داشت و بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا