نرم افزار و اینترنت

گوگل داکس افزودن ایموجی به سند وب شما را آسان‌تر می‌کند

در ماه آوریل، گوگل واکنش های ایموجی را به Google Docs در وب معرفی کرد. برای استفاده از ایموجی در Google Docs، کاربران وب باید یک کلمه یا عبارت را برجسته می کردند، سپس دکمه ایموجی را از یک حباب پاپ آپ که در سمت راست سند ظاهر می شد، انتخاب می کردند. در حالی که مطمئناً دسترسی به ایموجی ها را به ارمغان می آورد، اما راحت ترین راه برای رساندن نظر شما با استفاده از آنها نبود. خوشبختانه، گوگل تغییراتی را ایجاد کرده که درج ایموجی را در یک سند بسیار آسان‌تر کرده است.

اکنون، کاربران Google Doc برای درج در یک سند، فقط باید «@» و سپس نام ایموجی را تایپ کنند. با تایپ نماد «@» و به دنبال آن شی، Google Docs فهرستی از شکلک‌ها را ارائه می‌کند که با این معیارها مطابقت دارند. در حالی که در حال حاضر فعال به نظر نمی رسد، گوگل همچنین به اشتراک گذاشته که می توانید برای جستجوی ایموجی، «:» را نیز تایپ کنید. کسانی که از کاربران باتجربه Google Docs در وب هستند، می دانند که تایپ کردن نماد “@” گزینه های دیگری نیز خواهد بود.

در حال حاضر، با استفاده از دستور «@»، کاربران می‌توانند از ویژگی بلوک‌های ساختمانی پلتفرم استفاده کنند. این ویژگی دسترسی سریع به ابزارهایی مانند امکان پیش‌نویس ایمیل در Google Docs و ارسال آن به جیمیل را می‌دهد. Google Docs همچنین می‌تواند رویدادها را از ایمیل شما بیرون بکشد و آنها را مستقیماً در یک سند وارد کند، و ایجاد یادداشت‌ها یا موارد اقدام رویداد را آسان می‌کند. همچنین گزینه هایی برای ایجاد نقشه راه محصول، ردیاب بررسی و موارد دیگر وجود دارد.

طبیعتاً، همه اینها در Google Docs رخ می دهد، بنابراین همکاری آسان و بدون درز است، و دعوت به یک پروژه را می توان با کلیک یک دکمه انجام داد. کاربران همچنین به لیست ها، رسانه ها، جداول، اجزای صفحه و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. گوگل دستور «@» را قدرتمندتر می‌کند و قدیمی را با جدید ترکیب می‌کند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا