لاجیتک ماوس بازی اکونومیک خود، G502 را با متریال سبک‌تر و ویژگی‌های جدید به روز کرده و در عین حال طراحی را حفظ کرده است. سری جدید G502 X نام دارد و در یک نسخه سیمی، یک فرم بی سیم پایه و یک گزینه سیمی دیگر با نورپردازی RGB عرضه می شود.

لاجیتک از اسکلت بیرونی دیواره نازک و چرخ اسکرول سبک تر برای کاهش وزن ماوس سیمی به 89 گرم استفاده کرده است. همچنین از نسخه به روز شده پروتکل بی سیم لایت اسپید اختصاصی خود استفاده شده تا اطمینان حاصل شود که نسخه های بی سیم آن 68 درصد سرعت پاسخگویی سریع تری نسبت به نسل قبلی دارند.

هر سه نسخه از فناوری سوئیچ نوری-مکانیکی هیبریدی Lightforce استفاده می‌کنند که (همانطور که لاجیتک توضیح می‌دهد) کلیک‌های لمسی واضح سوئیچ‌های مکانیکی را با عملکرد بسیار کم تاخیر/سرعت سوئیچ‌های نوری ترکیب می‌کند. آنها همچنین از سنسور بازی Hero 25K لاجیتک – پیشرفته ترین سنسور ماوس این شرکت – برای حداکثر سرعت و دقت استفاده می کنند.

به‌علاوه، آن‌ها با یک دکمه جابجایی DPI ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد ماوس را سریع‌تر یا آهسته‌تر برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید جهت دکمه را برعکس کنید تا آن را به انگشت شست خود نزدیک کنید یا اگر فکر نمی‌کنید به آن نیازی دارید، آن را با پوشش خالی همراه جایگزین کنید. نسخه بیسیم پلاس G502 X دارای تمام ویژگی‌هایی است که مدل‌های دیگر ارائه می‌کنند، اما به یک نوار نورپردازی 8 LED نیز مجهز است که می‌توانید با افکت‌ها و شخصی‌سازی‌ها از طریق نرم‌افزار G Hub آن را سفارشی کنید.

در حالی که احتمالاً نسبت به برادر بی‌سیم کمتر خود از باتری بیشتری استفاده می‌کند، اما دارای یک ویژگی تشخیص بازی است که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، نور را خاموش می‌کند.می توانید ماوس سیمی G502 X (Amazon) را با قیمت 80 دلار، ماوس بی سیم G502 X Lightspeed را با قیمت 140 دلار و ماوس بی سیم G502 X Plus (Amazon) با نورپردازی RGB را با قیمت 160 دلار تهیه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *