موبایل و تبلت

انتشار آپدیت بتا One UI 5.0 برای سری گلکسی اس 21

در اوایل این ماه، سامسونگ نسخه بتای عمومی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را برای سری گلکسی S22 باز کرد و امروز این نسخه به سراغ دستگاه های گلکسی S21 نیز می رود. به نظر می رسد تاکنون برنامه بتا برای اینها در کره و بریتانیا آغاز شده است. برای ثبت نام باید از برنامه Samsung Members استفاده کنید، بنر برجسته برنامه One UI 5.0 beta را که در داخل آن قرار داشته، کلیک کنید و جزئیات و دستگاه خود را ثبت کنید. پس از انجام این کار، معمولاً فقط چند دقیقه صبر می کنید تا اعلان بروزرسانی دریافت کنید.

بتای مورد بحث به عنوان ساخت G99xBXXU5ZVHE برچسب گذاری شده، که در آن “x” بر اساس کدام یک از سه S21 شما متفاوت است. اگر در بریتانیا هستید و می‌خواهید در این زمینه تلاش کنید، توجه داشته باشید که نسخه بتا در حال حاضر فقط برای واحدهای بدون سیم‌کارت و آنلاک در دسترس است. مشخص نیست چه زمانی به مدل های اپراتور می رسد.

قطعاً تعداد زیادی نسخه بتا برای One UI 5.0 وجود خواهد داشت، و اگر در برنامه آزمایشی ثبت نام کرده باشید، هر کدام از آن‌ها را هنگام انتشار، به‌عنوان یک بروزرسانی OTA دریافت خواهید کرد. شایعه شده است که نسخه نهایی و “پایدار” One UI 5.0 در اواسط اکتبر برای خانواده S22 منتشر می شود. احتمالاً به طور همزمان روی مدل‌های S21 نمی‌آید، اما نباید بیش از چند هفته عقب بیفتد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا