موبایل و تبلت

شیائومی چند گوشی دیگر را به لیست End-of-Support خود اضافه کرد.

شیائومی، مانند سایر برندهای بزرگ، طول عمر محدودی از بروزرسانی و ارتقاء نرم افزار را برای دستگاه ها ارائه می دهد. همانطور که یک مجموعه زیر چکش قرار می گیرد، محصولات جدید و بهبود یافته ظاهر می شوند تا جای خالی را پر کنند. شیائومی Mi 8، Mi 9 و ردمی 7A از جمله محصولات اضافه شده به این لیست هستند. این سه‌ دستگاه هیچ بروزرسانی امنیتی یا رابط MIUI را از 25 آگوست دریافت نخواهد کرد.

ردمی 7A و Mi 8 هر دو در سال 2018 عرضه شدند در حالیکه Mi 9 در سال 2019 ارائه شد. دارندگان Mi 8، Mi 9 و ردمی 7A جدیدترین بروزرسانی MIUI 13 را از شیائومی دریافت نکردند. با این حال، این مدل‌ها MIUI 12.5 را به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی دریافت کردند. این خبر برای دارندگان Mi 9 که انتظار دارند قبل از اینکه شرکت پشتیبانی نرم افزاری را قطع کند، یک یا دو به روز رسانی دیگر دریافت کند، شوکه کننده خواهد بود. انصافاً، این تلفن تنها 27 ماه پیش عرضه شد، به این معنی که این شرکت فقط برای مدت کمی بیش از دو سال پشتیبانی نرم افزاری ارائه می کرد.

لیست End-of-Support لیستی از دستگاه های قدیمی است که به طور مداوم در حال تغییر هستند که چرخه عمر نرم افزار خود را کامل کرده اند. اکثر OEM ها ارتقاء سیستم عامل را به دو ارتقای عمده در هر دستگاه در طول عمر آن محدود می کنند. این ممکن است چندین سال طول بکشد. لیست End-of-Support (EOS) شیائومی در حال حاضر شامل 43 گوشی هوشمند Mi و 38 گوشی هوشمند Redmi است که تعداد کل دستگاه ها را به 81 می رساند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا