موبایل و تبلت

آغاز انتشار آپدیت اندروید 12L برای سری گلکسی تب S8

اولین دستگاه سامسونگ که نرم افزار مبتنی بر اندروید 12L را اجرا می کند، گلکسی زد فولد 4 جدید است. البته نسخه تبلت محور اندروید به تبلت های سامسونگ نیز می آید که از سری تب S8 شروع می شود. این بروزرسانی که ابتدا در کشورهای اروپایی آغاز شده، با شماره نسخه های X70xBXXU2AVH2 و X80xBXXU2AVH5 و X90xBXXU2AVH2 به ترتیب برای گلکسی اس تب 8، اس تب 8 پلاس و اس تب 8 اولترا ارائه شده است. این بروزرسانی برای هر دو نسخه فقط وای فای و نسخه 5G اسلیت ها در دسترس بوده و شامل وصله امنیتی آگوست 2022 است.

در بروزرسانی جدید، ویژگی نوار وظیفه به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از حالت DeX به سرعت بین اپلیکیشن ها جابه جا شوید و اپلیکیشن ها (از جمله جفت برنامه ها در حالت اسپلیت اسکرین) را اجرا کنید. همچنین، از یک حرکت دو انگشتی می توان برای چرخش بین حالت تمام صفحه و حالت تقسیم صفحه استفاده کرد. باز کردن یک اپلیکیشن در یک پنجره شناور نیز یک گزینه است.

این به‌روزرسانی به Tab S8 امکان استخراج متن از تصاویر را می‌دهد (علاوه بر زبان انگلیسی از زبان های چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی و اسپانیایی پشتیبانی می شود). اکشن های هوشمند در کنار متن ظاهر می شوند، به عنوان مثال، می توانید شماره ای را از روی عکس کارت ویزیت شماره گیری کنید. برنامه My Files می‌تواند اطلاعات درون فایل‌ها، از جمله متن در تصاویر را جستجو کند.

چند پیشرفت دیگر وجود دارد؛ به عنوان مثال، مرورگر اینترنت سامسونگ به شما امکان می دهد سایت های مورد علاقه خود را با کشیدن و رها کردن سازماندهی مجدد کنید (بوکمارک ها را نیز می توان مرتب کرد)، می توانید مجموعه ای از تصاویر را به عنوان تصاویر پس زمینه برای صفحه قفل تنظیم کنید و بعداً مجموعه را ویرایش کنید و غیره.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا