گجت و پوشیدنی

لنوو Glasses T1 یک نمایشگر پوشیدنی برای گوشی و رایانه است

بسیاری از شرکت‌ها روی عینک‌های واقعیت افزوده کار می‌کنند و شرکت‌هایی مانند اوپو و TCL در حال حاضر محصولی در این دسته دارند. در یک دسته مشابه، لنوو یک عینک نمایشگر با نام Glasses T1 را در نمایشگاه فناوری IFA در برلین معرفی کرده است. محصول جدید معرفی‌شده لنوو مجهز به واقعیت افزوده نیست، اما به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند عمل می‌کند.

دو نمایشگر Micro-OLED کنتراست بالا با وضوح 1920 در 1080 پیکسل وجود داشته و دارای بلندگوهای داخلی همراه با گواهینامه TUV Low Blue Light است. این شرکت همچنین می گوید که گزینه ای برای درج لنزهای سفارشی وجود دارد. برخلاف عینک ThinkReality لنوو که برای کاربران سازمانی ارائه شده، هیچ محاسباتی روی عینک انجام نمی شود. این بدان معناست که هیچ ردیابی دست یا سایر ویژگی‌های مشابه وجود ندارد و همه چیز توسط دستگاهی که عینک را به آن وصل می‌کنید کنترل می‌شود.

عینک Glasses T1 دارای اتصال USB-C است که به آن امکان می دهد با طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند، ویندوز، مک و اندروید کار کند. محصول این شرکت همچنین دارای یک آداپتور لایتنینگ برای اتصال به آیفون است. این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده، اما تایید شده که Lenovo Glasses T1 اواخر امسال در بازار چین به فروش می رسد و از سال آینده در مناطق دیگر در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا