هایک ویژن اولین NVRهای “True 8K” صنعت امنیت را معرفی کرد که از ضبط ویدیو، ذخیره سازی، انتقال، رمزگشایی و خروجی تا 8K تصاویر با وضوح فوق العاده بالا پشتیبانی می کند. سری M-NVR های جدید را می توان با مجموعه ای از دوربین های هایک ویژن استفاده کرد و برای محیط هایی که به میدان دید وسیع و وضوح تصویر بسیار بالا نیاز است، ایده آل هستند.

پس از سال ها انباشت فنی و نوآوری، هایک ویژن به طور جامع نرم افزار و سخت افزار NVR سری M را ارتقا و بهینه سازی کرده است. این NVRها مجهز به تراشه 8 هسته ای 64 بیتی SOC با کارایی بالا و کیت های حافظه DDR4 با ظرفیت بالا هستند که تضمین کاملی را برای عملکردهای “True 8K” ارائه می کنند.

  • دسترسی و ذخیره سازی ویدیویی 8K: عملکرد سخت افزاری قدرتمند سری M تضمینی پایدار برای دسترسی به ویدیوهای 8K ارائه می دهد. در عین حال، با استفاده از فناوری نوآورانه حافظه کش دینامیک، دستگاه‌ها می‌توانند کش مورد نیاز هر کانال را بر اساس استریم ویدیویی با همزمانی بالا و نرخ بیت بالا تنظیم کنند. با قابلیت تنظیم موثر برنامه پویا، عملکرد کل دستگاه بهبود می یابد و باعث می شود تا بتواند به ذخیره سازی کارآمد برای پخش ویدیوی 8K دست یابد.
  • انتقال ویدیوی 8K: فناوری داخلی بهینه‌سازی ارسال پورت فریم نرخ بالای I نه تنها یکپارچگی داده‌ها را تضمین می‌کند، بلکه کارایی انتقال جریان کد 8K را بهبود می‌بخشد و به طور موثر از دست دادن فریم و تأخیر را کاهش می‌دهد.
  • رمزگشایی ویدیوی 8K: با یک هسته کدک کارایی بالا که تا 32x1080p @ 30 FPS را پشتیبانی می‌کند، این دستگاه‌ها می‌توانند به طور کارآمد جریان‌های زمان واقعی 8K را برای دو کانال به طور همزمان رمزگشایی کنند و نمایش زنده و پخش صاف را ممکن می‌سازند.
  • خروجی ویدیوی 8K: سری جدید از رابط HDMI 2.1 استفاده کرده که از وضوح خروجی تا 8K (7680×4320)/30HZ پشتیبانی می کند.

برای اطمینان از پایداری سیستم در سطح بالا و ایمنی داده ها، NVR های سری M به یک سیستم فایل تعبیه شده مجهز شده اند که به افزایش بهره وری برای کارهای مدیریت داده کمک می کند. همچنین یک منبع تغذیه اضافی 1+1 برای ایجاد تعادل بار، کاهش فشار و افزایش عمر سرویس، و یک “سیستم دوگانه” برای جلوگیری از از دست دادن داده ها و تضمین قابلیت اطمینان سیستم ذخیره سازی روی آن قرار دارد.

برای اطمینان از سهولت استفاده و نصب ساده، مدل‌های 2/4/8/16bay سری M از طراحی شاسی 1U، 1.5U، 2U و 3U استفاده می‌کنند. در عین حال، پوشش گالوانیزه گرم دستگاه باعث دوام بسیار بالا می شود و معماری مدولار همه کاره آن انعطاف پذیری استقرار را تضمین می کند. این ویژگی‌های طراحی، دستگاهی سبک وزن، بدون دردسر و گرما را به همراه می‌آورد که به راحتی می‌تواند نیازهای در حال تکامل کاربران را برآورده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *