مدتی است که می‌دانستیم سنهایزر نسخه ارزان‌تری از ساندبار Ambeo خود را در دست ساخت دارد و این شرکت از این فرصت در IFA 2022 استفاده کرد و این دستگاه را معرفی کرد. Ambeo Soundbar Plus حدود 1500 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که 1000 دلار کمتر از ساندبار اصلی Ambeo است اما بسیاری از فناوری های مشابه را حفظ می کند. این باید به Sennheiser کمک کند تا با ساندبارهایی مانند سونی رقابت کند.

سنهایزر ادعا می کند که آخرین پیشنهاد آن اولین نسخه 7.1.4 است. ساندبار مستقل، با توجه به اینکه نسبت به مدل قبلی (که اکنون Ambeo Soundbar Max نامیده می شود) جمع و جورتر است و همان صدای سه بعدی نسخه اول را به همراه حالت خود کالیبراسیون دارد. سنهایزر  می گوید که Soundbar Plus قادر خواهد بود آکوستیک یک اتاق را برای قرار دادن چندین بلندگوی مجازی تجزیه و تحلیل کند.

این دستگاه از چندین استاندارد صوتی سه بعدی مانند Dolby Atmos، DTS:X، Sony’s 360 Reality Audio و MPEG-H Audio پشتیبانی می کند. سنهایزر می گوید که می توان محتوای استریو و 5.1 را برای ارائه تجربیات صوتی سه بعدی ترکیب کرد. Ambeo Soundbar Plus از چندین پلتفرم و پروتکل های پخش موسیقی، از جمله Apple AirPlay 2، Spotify Connect و Tidal Connect پشتیبانی می کند. این دستگاه با سیری، الکسا و گوگل اسیستنت نیز سازگار است.

علاوه بر این، شرکت Ambeo Sub را معرفی کرد که از فناوری مجازی سازی و خود کالیبراسیون نیز استفاده می کند. به گفته شرکت، بیس عمیق بلندگو تا 27 هرتز در درجه صوتی دوستی باقی می‌ماند. ساب دارای یک ووفر اختصاصی هشت اینچی و یک آمپلی فایر کلاس D 350 واتی است. می‌توانید چهار ساب ووفر را به‌صورت بی‌سیم متصل کنید و آنها را به‌صورت جداگانه کالیبره کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *