فناوری

گوگل از گسترش پوشش Fi 5G و پشتیبانی بهتر آیفون خبر داد

گوگل چندین بهبود در برنامه های موبایل Fi خود را اعلام کرده است. این شرکت در حال گسترش پوشش بین‌المللی 5G خود با افزودن 26 کشور دیگر و پشتیبانی از گوشی های سازگار سامسونگ است، کاربران آیفون نیز از این پس اجازه خواهند داشت به خارج از کشور دسترسی داشته باشند و تماس‌های Wi-Fi برقرار کنند. پشتیبانی 5G مستلزم آن است که افراد در برنامه های Flexible یا Unlimited Plus ثبت نام کنند.

مشتریان علاوه بر نیاز به طرح پلاس انعطاف‌پذیر یا نامحدود، باید گوشی‌های سازگار با پیکسل یا سری گلکسی S22 سامسونگ نیز داشته باشند. تا زمانی که این الزامات را برآورده کنید، می توانید از 5G در مجموع در 39 کشور استفاده کنید. افرادی که این دستگاه ها را ندارند در بیش از 200 کشور به سرعت 4G محدود خواهند شد. گوگل اعلام کرد که به دنبال گسترش پشتیبانی از پوشش 5G نیز هست.

دارندگان اندروید مدتی است که می توانند از هات اسپات در خارج از کشور استفاده کنند، اکنون این شرکت تترینگ بین هات اسپات را برای دستگاه های آیفون نیز اعلام کرده است. این بدان معناست که می‌توانید تبلت، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های خود را حتی در یک کشور خارجی که ممکن است به اتصال Wi-Fi دسترسی نداشته باشید، به شبکه متصل کنید.

در نهایت، گوگل به دارندگان آیفون اجازه می دهد در خارج از کشور با Wi-Fi تماس بگیرند. بسته به جایی که به آن سفر می‌کنید، تماس‌های بین‌المللی به خانه می‌تواند اخاذی باشد، اما با تماس Wi-Fi می‌توانید به صورت رایگان تماس بگیرید و بسته به قدرت اتصال Wi-Fi احتمالاً از تماسی با کیفیت بهتر لذت ببرید. در اینجا می‌توانید درباره طرح‌های Google Fi اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا