کورسیر جدیدترین کیبورد مکانیکی پیشرفته خود را با نام K100 AIR بسیار نازک معرفی کرد. کورسیر از K100 AIR به‌عنوان باریک‌ترین کیبورد با عملکرد بالا تا به حال یاد می‌کند که در باریک‌ترین نقطه آن فقط 11 میلی‌متر اندازه دارد. برای دستیابی به چنین مشخصات نازکی در یک کیبورد مکانیکی، کورسیر سوئیچ های Cherry MX Ultra Low Profile را در یک قاب آلومینیومی برس خورده قرار داده است. K100 AIR همچنین دارای نور پس زمینه RGB است.

K100 AIR سه گزینه اتصال را ارائه می دهد: Slipstream بی سیم با کارایی بالا، بلوتوث با تأخیر کم، یا حالت سیمی USB که امکان نظرسنجی تا 8000 هرتز را در رایانه و مک فراهم می کند. با استفاده از بلوتوث، K100 AIR می تواند بین سه دستگاه مختلف با لمس یک دکمه جابه جا شود، خواه کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت. کورسیر وعده عمر باتری 50 ساعت با نور پس زمینه RGB یا تا 200 ساعت با نور پس زمینه خاموش را داده است.

تقویت تجربه پریمیوم Corsair K100 AIR شامل چهار کلید ماکرو کاملاً قابل برنامه ریزی، کلیدهای رسانه ای اختصاصی و یک غلتک ولوم آلومینیومی قابل برنامه ریزی است. پشتیبانی از نرم افزار Corsair iCue به کاربران امکان می دهد تا کلیدها را مجدداً نقشه برداری کنند، کلیدهای ماکرو را برنامه ریزی کنند و نور RGB را سفارشی کنند. همه این سفارشی‌سازی‌ها با 8 مگابایت حافظه داخلی پشتیبان‌گیری می‌شوند تا حداکثر 50 نمایه را ذخیره کنند، بنابراین کاربران می‌توانند ماکروها و جلوه‌های نوری خود را در حال حرکت دریافت کنند. هنوز درباره قیمت آن صحبتی نشده است، اما K100 AIR در تاریخ 4 اکتبر 2022 به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *