نرم افزار و اینترنت

گوگل آیکون های صفحه قفل قابل تنظیم را برای iOS 16 به اشتراک می گذارد

iOS 16 امروز پس از معرفی هفته گذشته سری آیفون 14 و بالاتر، رسماً عرضه شد. پس از این، گوگل آیکون ها و ویجت های قفل صفحه قابل تنظیم را برای iOS 16 جدید ارائه کرده است. پست وبلاگ برخی از ویژگی های در حال ساخت را به اشتراک می گذارد. این ویژگی ها شامل آیکون ها قابل تنظیم جستجوی گوگل، گوگل مپس، جیمیل و سایر برنامه های این شرکت می شود. با بروزرسانی، کاربران iOS 16 می‌توانند مستقیماً از صفحه قفل خود به جستجوی گوگل دسترسی داشته باشند، از ویژگی Google Translate استفاده کنند یا برای انجام کارهای مختلف کمک دریافت کنند.

همچنین مجموعه‌ای از آیکون‌های گوگل کروم وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تب های ناشناس را باز کنند، بازی Dino را در کروم انجام دهند، جستجوی صوتی را کامل کنند یا به سادگی یک تب کروم را از صفحه قفل خود باز کنند. این شرکت همچنین آیکون‌های Drive را به اشتراک گذاشت که فایل‌های Google Drive، فایل‌های ستاره‌دار یا پوشه‌های مشترک را نمایش می‌دهند. گوگل ادعا می کند که این قابلیت به کاربران اجازه می دهد پروژه را از جایی که آن را ترک کرده اند باز کنند.

Google search widgets on iOS 16

علاوه بر این، گوگل ویجت صفحه قفل گوگل مپس را اضافه کرد که زمان تخمینی ورود (ETA) و بروزرسانی‌های ترافیک را نشان می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد از نماد صفحه قفل گوگل مپس حرکت به مقصد مورد نظر خود را آغاز کنند. در نهایت، این شرکت نمادهای گوگل نیوز و جیمیل را فاش کرد. نماد صفحه قفل جیمیل تعداد ایمیل های خوانده نشده را نشان می دهد و می تواند برای نشان دادن دسته های مربوطه که ایمیل ها به آنها تعلق دارند، سفارشی شود. کاربران آیفون همچنین می توانند عناوین اخبار را از ویجت Google News بخوانند. این ویژگی ها در هفته های آینده برای iOS عرضه خواهند شد. کاربران می توانند این نمادها را با ضربه زدن و نگه داشتن صفحه قفل خود سفارشی کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا