شرکت ازراک که در زمینه تولید مادربرد و کارت گرافیک شهرت دارد، به تازگی از اولین مانیتورهای گیمینگ سری Phantom رونمایی کرده که شامل دو مدل PG34WQ15R2B و PG27FF1A شده و طبق گفته‌های کمپانی بیشتر برای استفاده در بازی‌های اکشن شوتر اول شخص و RCG ساخته شده‌اند.

علاوه بر این‌ها، نمایشگرهای Phantom ازراک عملکرد مطلوبی در فناوری‌های HDR ،Flicker-free و FreeSync  ارائه می‌دهند و تجربه دلنشینی را برای گیمرها رقم خواهند زد. این محصولات همچنین اولین مانیتورهای گیمینگ جهان هستند که همراه با آنتن داخلی و یکپارچه Wi-Fi عرضه می‌شوند. این آنتن با اتصال به PC یا Access Point قادر به ارتقای سیگنال وای فای برای گیمینگ با تاخیر کم است.

پایه‌های طراحی شده ارگونومیک برای گیمرها و علاقه‌مندان سخت‌افزار هدف قرار می‌گیرند که به کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری برای یافتن موقعیت دید مطلوب، از جمله تنظیمات شیب، ارتفاع و چرخش می‌دهد. گزینه ورودی دارای یک DisplayPort است که از نرخ تازه سازی 165 هرتز پشتیبانی می کند و دو درگاه HDMI 2.0 اضافی برای نمایشگرهای ثانویه و کنسول های سازگار در دسترس هستند.

مدل PG34WQ15R2B منحنی است و با رزولوشن 1440 در 3440 پیکسل عرضه خواهد شد و اندازه پنل نمایشگر آن نیز 34 اینچ اعلام شده است. این مدل همچنین از 91 درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و 115 درصد از sRGB پشتیبانی می‌کند. مانیتور دیگر که PG27FF1A نام دارد با پنل Flat IPS عرضه خواهد شد و از رزولوشن FHD پشتیبانی می‌کند. سایز نمایشگر نیز 27 اینچ خواهد بود و پشتیبانی 94 درصدی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 و 123 درصدی sRGB در آن لحاظ شده است. تصمیم ASRock برای ورود به بازار مانیتورهای گیمینگ جدی به نظر می‌رسد و این سری نمایشگرها زیرمجموعه برند گیمینگ فانتوم این کمپانی هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *