موبایل و تبلت

گلکسی زد فولد 2 آپدیت اندروید 12L را دریافت کرد

سامسونگ همچنان به بروزرسانی گوشی های هوشمند تاشو قدیمی خود به اندروید 12L ادامه می دهد که نسخه اندروید سفارشی برای گوشی های تاشو و تبلت ها است. جدیدترین دستگاهی که بروزرسانی اندروید 12L را با OneUI 4.1.1 دریافت کرد، گلکسی زد فولد 2 است که در سال 2020 عرضه شد. اوایل این ماه سامسونگ همچنین بروزرسانی سری گلکسی تب اس 8، زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر کرده بود.

بروزرسانی گلکسی زد فولد 2 با شناسه نسخه F916BXXU2HVHA ارائه می شود و در حال حاضر در آلمان در دسترس است. انتظار می رود مناطق بیشتری در هفته های آینده این بروز رسانی را دریافت کنند. این به روز رسانی وصله امنیتی سپتامبر را نیز به همراه دارد. ویژگی بزرگ جدید با OneUI 4.1.1 و اندروید 12L نوار وظیفه است که به شما امکان می دهد چند کار را سریعتر و کارآمدتر انجام دهید. می توانید برنامه های مورد علاقه خود را پین کنید و بین آنها بپرید.

کاربران همچنین از مزایای تغییر اندازه پنجره آسان تر از طریق دسته پنجره بهره مند می شوند. همچنین می توانید از یک حرکت چند لمسی دو انگشتی برای راه اندازی نمای چندوظیفه ای استفاده کنید. دارندگان گلکسی زد فولد 2 همچنین از ویژگی استخراج متن در برنامه دوربین، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر در صفحه‌کلید سامسونگ، جستجوی بهبود یافته فایل در My Files و گزینه‌های سفارشی‌سازی تصویر زمینه جدید برخوردار هستند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا