موبایل و تبلت

گوگل بزودی ایموجی های متحرک و قابل تنظیم را به اندروید می آورد

گوگل در حال کار بر روی نسل بعدی ایموجی ها است که به لطف پروژه Noto Emoji به صورت رایگان در دسترس هستند. اول از همه، 31 ایموجی جدید برای رسیدن به یونیکد 15.0 (در مجموع 3664) وجود دارد که همه آنها به زودی در اندروید و سایر پروژه های گوگل در اوایل سال آینده در دسترس خواهند بود.

یکی از بزرگترین ارتقاء ها پشتیبانی از انیمیشن است که می توانید از طریق صفحه اخصاصی به تمام انیمیشن‌های موجود نگاهی بیندازید. همچنین آنها برای دانلود به‌عنوان فایل‌های GIF و ویدیویی در دسترس هستند و امروز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. گوگل همچنین در حال تغییر به فرمت فونت جدیدی به نام COLRv1 است. اینها تصاویر وکتور هستند، بنابراین فایل‌های فونت کوچک‌تری را ایجاد می‌کنند (مثلاً مجموعه نمادهای «Twemoji» توییتر از 9 مگابایت به 1.85 مگابایت کاهش یافت). همچنین، آنها حتی در صورت بزرگ شدن نیز شارپ باقی می مانند.

ایموجی های COLRv1 می توانند از گرادیان های صاف استفاده کنند و رنگ ها برای بوت شدن قابل تنظیم هستند. در حال حاضر رنگ ها فقط توسط برنامه یا مرورگر قابل تغییر هستند. این یک روش ساده در اپلیکیشن‌ها برای آوردن رنگ‌های برند به ایموجی ها است و می‌تواند برای مثال، برای ایموجی های حالت شب سریع و آسان استفاده شود. یکی از محدودیت های مهم فناوری فعلی این است که نمی توانید ایموجی را با رنگ های سفارشی ارسال کنید. به عنوان یک راه حل توقف، می توانید از ویژگی Emoji Kitchen صفحه کلید Gboard استفاده کنید و برچسب های ایموجی سفارشی ایجاد کنید که می توانید به جای آن ارسال کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا