تقریباً یک سال پس از عرضه هیرو 10، گوپرو از نسل جدید دوربین های اکشن پرچمدار خود با نام گوپرو هیرو 11 و هیرو 11 مینی رونمایی کرد. طراحی Hero 11 از مدل سال گذشته به ابعاد و رنگ مشکی منتقل شده است. مدل جدید هیرو 11 مینی دارای مشخصات مشابه مدل بزرگتر در فرم فشرده تر (133 گرم) است اما دو صفحه نمایش LCD را حذف نمی کند. برای اکثر کنترل ها، برنامه Quik GoPro برای شما باقی مانده است.

سنسور دوربین سایز 1/1.9 اینچی در سری جدید 11 مشترک بوده و اکنون به وضوح 27 مگاپیکسل رسیده است. همچنین رنگ های 10 بیتی کامل را ضبط می کند. علاوه بر این می‌توانید تا رزولوشن 5.3K برای فیلم‌هایی با سرعت 60 فریم بر ثانیه یا 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری کنید. حالت جدید عکسبرداری FullFrame به کاربران امکان می دهد محتوای 8:7 را ضبط کنند در حالی که حالت HyperView به شما امکان می دهد در جنبه های سنتی 16:9 ضبط کنید.

لرزشگیر نرم‌افزار HyperSmooth گوپرو اکنون یک ویژگی AutoBoost را ارائه می‌کند که حتی با لرزان‌ترین ویدیوها سروکار دارد. ویدیوهای هایلایت خودکار جدیدترین ویدیوهای شما را به شیوه ای مرتب و منظم گردآوری می کند. این ویژگی همچنین برای دارندگان دوربین های قدیمی گوپرو از طریق سرویس اشتراک شرکت در دسترس است.

گوپرو هیرو 11 با باتری Enduro به صورت استاندارد عرضه می شود که یک لوازم جانبی اختیاری در نسل دهم هیرو بود. محتویات جعبه هیرو 11 همچنین شامل یک کیف حمل، پایه های چسبنده، یک سگک نصب با پیچ شستی، یک کارت SD Sandisk Extreme با ظرفیت 32 گیگابایتی و یک کابل USB-C است. همچنین این دوربین تا عمق 10 متری ضد آب است. GoPro Hero 11 Black از 399 دلار بدون اشتراک GoPro شروع می شود در حالی که قیمت معمولی آن 500 دلار است. Hero 11 Mini به ترتیب 300 دلار / 400 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *