گوگل در حال بروزرسانی بزرگی برای اپلیکیشن Photos خود است و آن را بزرگترین بروزرسانی برای Memories از زمان آغاز این ویژگی در سال 2020 می‌داند. گوگل اضافه می‌کند که Memories بسیار محبوب است و بیش از 3.5 میلیارد بازدید در ماه دارد.

حافظه ها برای پویایی بیشتر طراحی شده اند. تمرکز زیادی روی ویدیوها قرار گرفته و Photos اکنون قطعه‌هایی از ویدیوهای طولانی‌تر را برای نمایش به شما از قبل انتخاب می‌کند. تصاویر ثابت در Memories اکنون به لطف بزرگنمایی و کوچکنمایی ظریف خودکار، غوطه ورتر هستند. همچنین، اکنون می توانید یک حافظه را با کاربر دیگر Photos به اشتراک بگذارید. گزینه اشتراک گذاری حافظه از طریق پیوند وب و iOS به زودی ارائه می شود.

گوگل اشاره می‌کند که همچنان می‌توانید عکس‌های افراد خاص یا دوره‌های زمانی خاص را از خاطرات خود حذف کنید. یکی دیگر از راه‌هایی که خاطرات شما پویاتر می‌شوند از طریق عکس‌های سینمایی است – گوگل فوتوز یک مدل متحرک و سه بعدی از تصویر شما تولید می‌کند و ویدیوهای کامل را با عکس‌های سینمایی ارائه می‌کند. یکی از ویژگی های بسیار قدردانی شده ویرایشگر جدید کلاژ است. در نهایت می‌توانید کلاژهای خود را با شبکه‌های مختلف ویرایش کنید، عکس‌ها را جابه‌جا کنید، و حتی پس‌زمینه‌ای را انتخاب کنید. بروز رسانی به تدریج به دست کاربران برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *