نرم افزار و اینترنت

آپدیت گوگل فوتوز با قابلیت های جالب ویرایش فیلم برای کروم بوک ها

سال گذشته، گوگل اشاره ای به ارائه ابزارهای جدید ویرایش فیلم به کروم بوک ها از طریق Google Photos کرد. سرانجام انتظار به پایان رسید زیرا این ویژگی ها برای کاربران شروع شده است. این به‌روزرسانی هیجان‌انگیز یک ویرایشگر فیلم بصری را به کروم بوک ها می‌آورد و کاربران را قادر می‌سازد تا فیلم‌ها را تنها با چند کلیک ایجاد و ویرایش کنند.

در اطلاعیه‌ای در صفحه انجمن Google Photos، این شرکت فاش کرد که شروع به ارائه ویژگی‌های جدید ویرایش ویدیو برای Google Photos در کروم‌بوک‌ها کرده است. با استفاده از این ویژگی‌ها، کاربران اکنون می‌توانند بدون زحمت از تصاویر و ویدیوهای کروم بوک خود استفاده کنند و آنها را مستقیماً در Google Photos ویرایش کنند. ویرایشگر فیلم جدید دو گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد: ایجاد یک فیلم از ابتدا یا انتخاب یک تم پیشنهادی از پیش تعیین شده.

اگر کاربران اولی را انتخاب کنند، این آزادی را دارند که هر رسانه ای را از گالری خود انتخاب کنند و با استفاده از ویرایشگر داخلی، تصاویر یا صحنه ها را تنظیم کنند. از سوی دیگر، اگر آنها یک تم پیشنهادی را انتخاب کنند، این ویژگی به طور خودکار فیلم ها و تصاویر را بر اساس موضوع انتخابی انتخاب می کند، اما کاربران همچنان می توانند انتخاب ها را جایگزین کرده و ویرایش کنند.

ویرایشگر فیلم Google Photos به طور هوشمندانه معنی‌دارترین لحظات را از ویدیوهای طولانی انتخاب می‌کند و اطمینان می‌دهد که فیلم نهایی هم جذاب و هم به یاد ماندنی است. کاربران می‌توانند موضوع، افراد یا حیوانات خانگی را که می‌خواهند شامل شوند انتخاب کنند و Google Photos با استفاده از کلیپ‌های ویدیویی و عکس‌ها یک فیلم سفارشی ایجاد می‌کند.

گوگل ویرایشگر فیلم را طوری طراحی کرده که کاربر پسند و در دسترس باشد و به حداقل دانش در مورد پیچیدگی های ساخت فیلم نیاز دارد. تنها با چند ضربه، کاربران می توانند بدون نیاز به نرم افزار ویرایش حرفه ای، فیلم های باکیفیت بسازند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که اگرچه این ابزار خوبی است، اما ممکن است سطح عملکردی مشابه نرم افزارهای پیشرفته ویرایش ویدیو را ارائه ندهد. برای دسترسی به ویژگی‌های جدید ویرایشگر فیلم، کاربران باید برنامه Google Photos را روی کروم بوک خود نصب کنند. عرضه در حال حاضر در حال انجام است و کاربران می توانند انتظار داشته باشند که در روزهای آینده شاهد ورود به روز رسانی به دستگاه های خود باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا