سخت افزار

اینتل از مینی کامپیوتر NUC 12 Enthusiast (Serpent Canyon) رونمایی کرد

اینتل کامپیوتر و کیت کوچک (NUC 12 Enthusiast (Serpent Canyon را برای گیمرها و سازندگان محتوا معرفی کرده است. آخرین نسخه اضافه شده دارای گرافیک اینتل آرک و پردازنده های Core نسل دوازدهم است. همچنین اولین NUC اینتل است که گرافیک های سری Arc A را در قالب واحد پردازش گرافیکی Intel Arc A770M (GPU) در خود جای داده است.

برایان مک کارسون، مدیر گروه NUC اینتل، در مورد عرضه کیت NUC 12 Enthusiast اظهار داشت:

کیت Intel NUC 12 Enthusiast یکی از هیجان‌انگیزترین NUC‌هایی است که ارائه شده، زیرا اولین دستگاهی است که یک پردازنده اینتل با گرافیک‌های مجزای اینتل ترکیب می شود. این سیستم ترکیبی قوی از عملکرد بالا در تولید محتوا و استفاده از بازی، و آرایه وسیعی از I/O (معمولاً در سیستم‌های بزرگتر یافت می‌شود) همه در یک طراحی فرم فاکتور کوچک ارائه می‌کند. مهمتر از همه، این NUC دارای فناوری‌های مفیدی مانند Intel® Thread Director و Intel® Deep Link است که آن را برای هر کسی که سعی در ایجاد و بازی در راحتی یک طراحی واقعاً فشرده دارد، عالی می‌کند.

پردازنده گرافیکی Intel Arc A770M دارای 16 گیگابایت GDDR6 VRAM است و برای بازی با ویژگی‌ها و فناوری‌هایی مانند ارتقاء مقیاس با هوش مصنوعی (XeSS)، ردیابی پرتوهای بلادرنگ و پشتیبانی کامل از DirectX 12 Ultimate بهینه شده است. NUC 12 Enthusiast با آوردن Intel Deep Link به دسکتاپ امکان کارکرد همزمان کارآمد CPU و GPU را برای بهبود عملکرد در بارهای کاری مختلف فراهم می کند.

علاوه بر این، دستگاه جدید از 64 گیگابایت رم DDR4  دوکانال پشتیبانی کرده و شامل سه اسلات M.2 PCIe، دو اسلات Gen4 NVMe می شود. از دیگر مشخصات این کامپیوتر می توان به دو پورت تاندربولت 4 و شش پورت USB 3.2 Gen2 (Type-A)، اتصال سریع با اترنت 2.5Gbps Intel i225-LM، Intel® Killer™ Wi-Fi 6E AX1690i و بلوتوث 5.2، پورت سازگار با HDMI 2.1 TMDS (تا 4K60) و دو پورت DisplayPort 2.0 (دارای گواهینامه 1.4) اشاره کرد.

بسته به پیکربندی، می‌توانید انتظار داشته باشید که آخرین رایانه‌های اینتل NUC 12 Enthusiast Mini و کیت را با قیمتی بین 1180 تا 1350 دلار تا پایان سپتامبر پیدا کنید. در حال حاضر، تاریخ دقیقی که سیستم‌های دسکتاپ کاملا مجهز در دسترس خواهند بود تأیید نشده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا