سخت افزار

نوکیا از روتر مش وای‌فای با نام Beacon 1 رونمایی کرد

شرکت نوکیا به تازگی از روتر مش وای فای جدید خود تحت عنوان Beacon 1 رونمایی کرده است که با هدف ارائه تجربه شبیه به Beacon 3 با قیمت پایین است. این گجت جدید از استاندارد 802.11 k/v Dual-Band Wi-Fi پشتیبانی کرده و دارای پورت های اترنت 2 گیگابایتی است.

یک روتر Beacon 1 می تواند تا فضای 140 متر مربع (1500 فوت مربع) را پوشش دهد، ولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه مش آن می توان با سه روتر فضایی برابر 450 متر مربع (4500 فوت مربع) را پوشش دهد. این روتر همچنین می تواند با ترکیب شبکه اترنت وای فای باند 2.4GHz, 5GHz، اتصال مطلوبی را ارائه دهد.

نوکیا همچنین اپلیکیشن Wi-Fi برای مدیریت این دستگاه را عرضه کرده که با آن امکان مشاهده یک نقشه از محدوده فضا برای اتصال و لیست دستگاه هایی متصل شده را برای کاربران فراهم می کند. همچنین یک ویژگی قبل از جفت برای پک مولتی Beacon 1 وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تنها یکی از روترها را نصب کنید در حالی که بقیه به طور خودکار راه‌اندازی شده و به هم متصل می‌شوند.

گفتنی است که روتر نوکیا Beacon 1 تنها 128 دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت بسته سه تایی این روتر 299 دلار است. هم اکنون هر دو گزینه از طریق سایت آمازون قابل سفارش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا