کنسول و بازی

کنسول دستی ONEXPLAYER Mini Pro رونمایی کرد

ONEXPLAYER جدیدترین کنسول مدل مینی 7 اینچی خود را با پردازنده AMD Ryzen 7 6800U به همراه گرافیک Radeon 680M و حافظه LPDDR5 معرفی کرده است.

ONEXPLAYER Mini Pro دارای یک نمایشگر 7 اینچی WUXGA IPS با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است. یک باتری 48 وات ساعت درون آن تعبیه شده که از پخش ویدیوی تا 10 ساعت و بازی با بار کامل 2.5 ساعته پشتیبانی می کند. ابعاد این دستگاه برابر با 260 در 106 در 23 میلیمتر و وزن آن 599 گرم است. علاوه بر استفاده از تراشه AMD، کنسول دستی جدید با 16 یا 32 گیگابایت رم LPDDR5 با فرکانس 6400 مگاهرتز عرضه می شود. همچنین دارای دو پورت USB4 و یک USB 3.0 می باشد.

ONEXPLAYER Mini Pro همچنین سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیرتری را از طریق نرم‌افزارهای تعبیه‌شده، که توسط بسیاری از گیمرها پیش‌بینی شده بود، امکان‌پذیر می‌کند. اکنون افراد می توانند TDP، سرعت فن یا فرکانس GPU را بسته به ترجیح خود هنگام اجرای انواع مختلف بازی ها تنظیم کنند. ویژگی جدید چراغ‌های RGB نیز شخصی‌سازی را برای افزایش تجربه سرگرم‌کننده اضافه کرده است.

برای اینکه همه‌جانبه‌ترین تجربه بازی را به بازیکنان بدهد، ONEXPLAYER Mini Pro از موتور خطی HD به عنوان منبع لرزش دسته استفاده می‌کند. برخلاف موتورهای ارتعاشی سنتی، موتور خطی HD دارای نویز کمتر، پاسخگوی بیشتر، ترمز حساس تر و عمر طولانی تر است. بسته به صحنه و شدت عملکرد بازی، اثرات لرزشی کاملاً متفاوتی را برای گیمرها به ارمغان می آورد. مدل پایه ONEXPLAYER Mini Pro از قیمت 1199 دلار شروع می شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا