سونی یک به‌روزرسانی جدید سیستم پلی‌استیشن 5 را ارائه کرده که صدای کنترلر شما را بهتر، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش شما را فراگیرتر و نشانگر قدرت شما را قابل تنظیم می‌کند. System Update 9.00 بیش از یک ماه پیش وارد نسخه بتا شد و در نرم افزار عمومی که روز چهارشنبه برای دارندگان PS5 ارائه شد، در دسترس است.

نرم افزار سیستم پلی استیشن 5 نسخه 24.02-09.00.00 صدای کنترلر DualSense و DualSense Edge را افزایش می دهد. بلندگوهای کنترلر اکنون بلندتر هستند و صدای بلندگوها را هنگام پخش صداهای درون بازی و چت صوتی واضح تر می کند. میکروفون کنترلر نیز بهبود یافته است. سونی می‌گوید “مدل یادگیری ماشینی هوش مصنوعی” نویزهای پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی را سرکوب می‌کند و منجر به بهبود تجربه چت صوتی می‌شود.

به روز رسانی همچنین تنظیمات روشنایی را برای نشانگر قدرت پلی استیشن 5 اضافه می کند و با رفتن به Settings > System > Beep and Light > Brightness می توانید سطوح آن را تغییر دهید. Share Screen، که به شما امکان می‌دهد گیم‌پلی خود را مستقیماً از کنسول استریم کنید، نشانگرها و واکنش‌های ایموجی را اضافه می‌کند.

مخاطبان زنده شما اکنون می توانند از یک اشاره گر برای نشان دادن مکان ها روی صفحه به شما استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند واکنش‌های شکلک‌هایی را ارسال کنند که پیروزی‌ها و تراژدی‌های گیم‌پلی شما را از Share Screen برجسته می‌کند. ویژگی‌ها به‌طور پیش‌فرض روشن می‌شوند، اما میزبان‌ها می‌توانند آن‌ها را از تنظیمات Share Screen غیرفعال کنند.

به روز رسانی 9.00 همچنین ایموجی های یونیکد 15.1 را به پیام ها اضافه می کند. تغییرات با جزئیات کمتر شامل بهبود عملکرد و پایداری نرم افزار سیستم، گیم پدهای DualSense، هدست و کنترلرهای پلی استیشن VR2 و کنترلر دسترسی است. اگر به‌طور خودکار از شما برای به‌روزرسانی درخواست نشد، می‌توانید با رفتن به Settings > System > System Software > System Software Update and Settings، گزینه Update System Software را در زیر Update Available انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *