گجت و پوشیدنی

اپل ایرپادز پرو 2 اولین آپدیت فریمور را دریافت کرد

هدفون بیسیم اپل ایرپادز پرو 2 که اوایل ماه جاری رونمایی شد و دیروز به فروش رسید، اولین آپدیت فریمور خود را دریافت کرد. فریمور جدید دارای شماره نسخه 5A377 است و یادداشت‌های انتشار می‌گویند که با رفع اشکال و «پیشرفت‌های دیگر» ارائه می‌شود، اما ما نمی‌دانیم چه باگ‌هایی با این بروزرسانی برطرف می‌شوند و چه مواردی بهبود می‌یابد.

به‌روزرسانی‌های فریمور در ایرپادز معمولاً هنگام شارژ شدن و در محدوده بلوتوث آیفون، آیپد یا مک ارائه می‌شوند و هیچ راه استانداردی برای نصب دستی بروزرسانی‌ ها وجود ندارد، بنابراین باید منتظر بمانید تا بروزرسانی روی دستگاه شما برسد. با این حال، اگر نمی‌دانید ایرپادز شما دارای چه سخه فریموری است، مطمئن شوید که آیفون/آیپد شما آخرین نسخه سیستم‌عامل را اجرا می‌کند، برنامه Settings را باز کنید و به Bluetooth > AirPods بروید. اکنون روی دکمه More Info که با «i» مشخص شده است ضربه بزنید و به قسمت «About» بروید تا نسخه فریم ور را پیدا کنید.

در مک، روی لوگوی اپل از منوی اپل گزینه کلیک کنید و System Information را انتخاب کنید. اکنون روی “Bluetooth” کلیک کنید و زیر AirPods خود را برای نسخه فریمور جستجو کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا