مایکروسافت نسخه 0.63 مجموعه ابزارهای بهره وری PowerToys خود را منتشر کرده و این یکی بیشتر یک بروزرسانی اصلاح شده است. در حالی که ویژگی های جدید زیادی اضافه نمی کند، این نسخه از PowerToys از نظر کارایی با پیشرفت های عمده ای همراه است. این تیم حجم نصب کننده PowerToys را از 125 مگابایت (در نسخه 0.62.1) به تنها 83 مگابایت کاهش داده است. و پس از نصب، برنامه اکنون فقط 587 مگابایت به جای 817 مگابایت اشغال می کند.

مایکروسافت می گوید که با به اشتراک گذاری فایل هایی مانند Windows App SDK، VC++ Redistributable و PowerToys Interop بین ابزارهای مختلف به این مهم دست یافته است. این همچنین باید به حذف نیاز برای کنترل حساب کاربری (UAC) در طول فرآیند نصب کمک کند، اگرچه هنوز کار وجود دارد که قبل از انجام آن انجام شود. در مرحله بعد، این شرکت همچنین یک نسخه مستقل از دات نت را ارسال خواهد کرد که بین ابزارهای مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این نسخه این است که ابزار QuickAccent، که قبلا به شما اجازه می داد نسخه های برجسته کاراکترها را به سرعت پیدا کنید، اکنون به شما امکان می دهد زبانی را انتخاب کنید تا تعداد کاراکترهایی را که باید هنگام تایپ انتخاب کنید کاهش دهید. جدای از آن، این نسخه بیشتر بر اصلاحات و بهبودهای جزئی متمرکز شده است و تعداد زیادی از آنها برای ابزارهای مختلف موجود در PowerToys وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *