مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را برای ویندوز اینسایدرها در کانال پیش‌نمایش انتشار در قالب ویندوز 11 نسخه 22H2 Build 22621.608 (KB5017389) عرضه کرده است. این شامل فایل اکسپلورر تب دار، اقدامات پیشنهادی برای مواردی مانند شماره تلفن و تاریخ، منوی سرریز نوار وظیفه جدید و گزینه اشتراک‌گذاری در دستگاه‌های نزدیک است.

برای کسانی که پیگیری می‌کنند، این فقط یک پیشرفت جزئی نسبت به بیلد 22621.607 است که یک هفته و نیم پیش در کانال پیش‌نمایش انتشار منتشر شد و حاوی تعداد زیادی اصلاحات بود. مایکروسافت همچنین خاطرنشان می‌کند که اگرچه این ویژگی‌ها برای Windows Insiders که آزمایش نرم‌افزار پیش‌نمایش را انتخاب کرده‌اند ارائه می‌شوند، اما همه بلافاصله پس از نصب بروزرسانی KB5017389 این ویژگی‌ها را دریافت نخواهند کرد.

مایکروسافت این ویژگی‌ها را در حالت مبهم قرار می‌دهد تا این شرکت بتواند بازخوردهای Windows Insiders را زیر نظر بگیرد و احتمالاً از راه دور در استفاده جمع‌آوری کند. برای کسانی که از نسخه عمومی ویندوز 11 نسخه 2022 استفاده می‌کنند، اگر نمی‌خواهید در ماه اکتبر منتظر بمانید، می‌توانید از قبل این ویژگی‌ها را فعال کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *