گجت و پوشیدنی

گوگل پیکسل واچ معرفی شد

پیکسل واچ گوگل سالهاست که در حال طراحی و توسعه بوده است و امروز گوگل در جریان رویداد خود از این ساعت هوشمند پرده برداشت. پیکسل واچ دارای یک کیس 41 میلی‌متری با کریستال گوریلا گلس 5 گنبدی، قالب‌گیری سفارشی و مقاوم در برابر خش است.

در اولین رژگونه، واضح است که کریستال منحنی بسیار پیازی است، اما مزیت آن این است که گرد بودن آن باعث می شود که قاب به مراتب کمتر دیده شود. در زیر آن، کاربران به صفحه نمایش AMOLED با تراکم 320ppi و همیشه روشن با روشنایی که می تواند تا 1000 نیت خروجی دهد، خیره خواهند شد. انرژی آن توسط یک باتری 294 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که گوگل می گوید با یک بار شارژ به مدت 24 ساعت دوام می آورد، اما پس از 30 دقیقه روشن شدن صفحه شارژ مغناطیسی، می تواند تا 50 درصد دوباره شارژ شود.

با حرکت به سمت کناره، هم یک تاچ لمسی که یک یک هپتیک پریمیوم بوده و هم یک دکمه خواهید یافت. پیکسل واچ در دو نسخه موجود است؛ یک مدل وای فای/بلوتوث، و یکی با مودم LTE خودش که فقط 50 دلار بیشتر قیمت دارد. هر دو دارای پردازنده اگزینوس 9110، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم هستند.

با توجه به اینکه دستگاه‌های با برند پیکسل اغلب «بهترین» از هر کلاسی هستند که نمایندگی می‌کنند، انتخاب عدم استفاده از سیستم روی چیپ پوشیدنی خود کوالکام گویای خوبی است. به هر حال، این روزها برای هر ساعت غیرسامسونگ Wear OS انتخابی سیلیکونی است، و به همین ترتیب هیچ اشاره ای به برند سیلیکونی سفارشی خود گوگل، Tensor در اینجا وجود ندارد.

جالب اینجاست که جیمز پارک، مدیرعامل فیت‌بیت، پیکسل واچ را معرفی کرد و این ساعت دارای ویژگی‌های زیادی با برند فیت بیت است که شامل عالیت، ضربان قلب و ردیابی خواب می شود، البته با دانش یادگیری ماشینی خود گوگل تقویت شده است. یکی از قابل توجه ترین ویژگی ها ضربان قلب زنده است که می تواند لائم حیاتی شما را در ثانیه نظارت کند. همچنین یک نوار قلب داخلی وجود دارد. اطلاعات بینش سلامت اضافی موجود با Fitbit Premium نیز مانند تمرین‌های هدایت‌شده برای کاربران پیکسل واچ در دسترس است.

این نشان می دهد که گوگل پیکسل واچ را به عنوان ذینفع مشارکت گوگل با فیت بیت می بیند، نه اینکه صرفاً برند پوشیدنی را تحت نام خود جذب کند. همچنین، مانند هر دستگاه دیگر فیت بیت، یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه Premium با خرید خود، و همچنین سه ماه YouTube Music Premium به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. به غیر از کریستال گوریلا گلس، تنها وعده دوام دیگر این است که تا عمق 5ATM در برابر آب (یا پایین) مقاوم باشد. گوگل می‌گوید تا سال 2023، ساعت می‌تواند سقوط را تشخیص دهد و اگر نسخه LTE را داشته باشید و ثابت کنید که پاسخگو نیست، از طرف شما با خدمات اضطراری تماس می‌گیرد.

گوگل پیکسل واچ در رنگ‌های استیل ضد زنگ «مشکی مات»، «نقره‌ای پولیش» یا «طلایی شامپاین» موجود است. مدل وای فای/بلوتوث 349.99 دلار قیمت داشته، در حالی که مدل LTE معادل 399.99 دلار برای شما هرینه دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا