هنگامی که هایسنس پروژکتورهای جدید سری L5 را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد، قیمت آن 5000 دلار اعلام شده بود که در مقایسه با پروژکتورهای رقبایش کمی گران بود. حال این شرکت، مدل 100L5F را با قیمت 4000 دلار راهی بازار کرده که شامل ارائه نمایش به اندازه 100 اینچ با رد نور محیط (ALR) می شود.

پروژکتور های لیزری سری L5 از منبع لیزری آبی برای پرتاب نور تا 2700 لومن با حداکثر میزان روشنایی هنگام 25000 ساعت تماشا استفاده می کند. از سوی دیگر با استفاده از تراشه Texas Instruments DLP، قادر است محتوای 4K را از طریق تغییر پیکسل و اسکن سریع تولید می کند. این دستگاه می تواند بیش از یک میلیارد رنگ نمایش داده و از HDR10 و HLG پشتیبانی کند، در حالیکه 83 درصد از رنگ های DCI-P3 را پوشش می دهد.

پروژکتور جدید نیاز به فاصله فقط 11 اینچ از دیوار دارد، بنابراین می توانید بدون نیاز به نصب سقفی، آن را روی یک مبلمان قرار دهید. این دستگاه دارای بلندگو 30 وات است و از تلویزیون dbx برای صدای اطراف استفاده می کند. در نهایت این دستگاه مجهز به پلتفرم Android TV و Google Assistant است. سری L5 هم اکنون در فروشگاه های آنلاین با قیمت 4000 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *