در اوایل سپتامبر، گوگل اولین نسخه بتا را برای نسخه 1 پلتفرم فصلی اندروید 13 با نام QPR1 منتشر کرد. و امروز، این شرکت آن را با نسخه بتا دوم دنبال می کند. سومین مورد در ماه نوامبر و پس از آن در دسامبر عرضه خواهد شد. گوگل می گوید که نسخه بتا دوم اندروید 13 QPR1 با وصله های امنیتی اکتبر 2022 اعمال شده است. نسخه بتا این موارد را تنها چند روز پس از اینکه صندوق پایدار انجام داد، دریافت می‌شود.

شماره ساخت جدید T1B2.220916.004 است و با سرویس Google Play نسخه 22.26.15 عرضه می شود. این نسخه باید شامل رفع اشکال و بهبود ثبات و عملکرد باشد، اگرچه گوگل تغییرات مبهم تر از این ندارد. حتی اگر احتیاط‌های معمول در مورد نصب نسخه‌های غیرنهایی نرم‌افزار اعمال شود، این نسخه‌های بتا QPR باید پایدارتر از پیش‌نمایش‌های اولیه توسعه‌دهنده برای نسخه‌های جدید اندروید باشند، زیرا در نهایت آنها بتا هستند. همچنین تنها سه مورد از آنها وجود دارد و به دنبال آن انتشار مناسب ارائه می شود.

Android 13 QPR1 Beta 2 برای پیکسل 6 و 6 پرو، پیکسل 5 و 5a، پیکسل 4a و 4a 5G در دسترس است. برای ورود به برنامه بتای اندروید، دستگاه واجد شرایط خود را در این وب سایت ثبت نام کنید و سپس این بیلد را به‌عنوان بروزرسانی نرم‌افزاری و همچنین نسخه بتای بعدی و نسخه نهایی را دریافت خواهید کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *