نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج در حال دریافت یک ویژگی جدید در سایدبار است

مایکروسافت بیش از یک سال پیش قابلیت جستجوی Sidebar را در اج معرفی کرد و با گذشت زمان به چیزی تبدیل شد که می‌توانید خدماتی مانند مایکروسافت اوت لوک را راه‌اندازی کنید. با افزودن قابلیت تغییر اندازه سایدبار در Edge Canary، این مرورگر بهتر از قبل می شود.

کاربر رددیت Leopeva64-2 ادعا کرد که سایدبار جدید با قابلیت تغییر اندازه در آخرین بروزرسانی Edge Canary موجود است، اما ما نتوانستیم این تغییر را در Edge Canary نسخه 107.0.1417.0 بازتولید کنیم. از این رو، می تواند یک عرضه کنترل شده باشد. خوشبختانه، کاربر رددیت تصویری را منتشر کرده که نحوه عملکرد آن را توضیح می دهد.

اول از همه، لازم نیست یک فلگ را فعال کنید تا بتوانید اندازه سایدبار را تغییر دهید. اگر مایکروسافت آن را برای شما عرضه کرده باشد، به طور پیش فرض در دسترس است. اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید، باید نشانگر ماوس خود را روی فضایی که محتوای صفحه را از سایدبار جدا می کند قرار دهید. پس از انجام این کار، یک فلش دوتایی خواهید دید که به شما امکان می دهد اندازه صفحه را تغییر دهید.

همانطور که توسط کاربر اشاره شده، محدودیت هایی برای آن وجود دارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید اندازه صفحه های مورد علاقه، تاریخچه، دانلودها و مجموعه ها و اوت لوک را تغییر دهید. اما این چیزی است که می تواند در آینده تغییر کند و ما امیدواریم که تغییر کند. خوشبختانه، همه سایت‌ها و برنامه‌هایی که اضافه می‌کنید قابل تغییر اندازه هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا