نرم افزار و اینترنت

7 اپلیکیشن رایگان ویرایش عکس برای اندروید

احتمالاً صدها یا حتی هزاران اپلیکیشن ویرایش عکس در گوگل پلی استور وجود دارد. با توجه به بسیاری از گزینه های موجود، ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد که اپلیکیشن مناسب برای نیازهای ویرایش عکس خود را انتخاب کنید. در این مقاله، ما برخی از بهترین برنامه های ویرایش عکس رایگان را برای اندروید انتخاب کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

1. Canva

کمپین های رسانه های اجتماعی به عکس ها و پوسترهای جذاب و رنگارنگ نیاز دارند تا توجه مخاطب را به خود جلب کنند. Canva در این زمینه با هزاران قالب گرافیکی و عناصر تصویری که ارائه می دهد، عملکرد بسیار خوبی دارد. قالب‌های Canva برای هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی که فکرش را بکنید در دسترس و بهینه‌سازی شده‌اند (یوتیوب، تیک تاک، فیسبوک، اسنپ چت، توییتر، لینکدین، ردیت و غیره.

استفاده از این اپلیکیشن به مهارت خاصی نیاز ندارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس خود را آپلود کنید و از ویژگی های متعدد Canva استفاده کنید تا در عرض چند دقیقه به یک طراحی منحصر به فرد دست پیدا کنید. شما همچنین می توانید با دیگران در ویرایش پروژه ها در یک راه اندازی تیمی در پلتفرم های مختلف همکاری کنید.

نسخه رایگان در بیشتر موارد کافی است، اما اگر ارتقا دهید، می‌توانید عناصر، قالب‌ها و عملکردهای منحصربه‌فردتری مانند حذف پس‌زمینه و تغییر اندازه فوری عکس یا پروژه موجود دریافت کنید. قبل از استفاده از Canva برای دسترسی به پروژه های خود در دستگاه های مختلف، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. Canva در iOS و وب نیز موجود است.

2. Adobe Express

ادوبی دارای طیف گسترده ای از اپلیکیشن های ویرایش عکس می باشد، اما یکی از آنها که به راحتی از بقیه متمایز می شود Adobe Express است. در حالی که بسیاری از دیگر اپلیکیشن های ویرایش عکس عالی هستند، آنها در درجه اول برای ویرایشگرهای حرفه ای طراحی شده اند. استفاده از Adobe Express با ابزارهای ویرایش ساده برای انجام یک پروژه کوچک در عرض چند دقیقه بسیار ساده تر است.

ویژگی برجسته Adobe Express ابزار حذف پس زمینه تقریبا عالی آن است که اتفاقاً رایگان است. شما باید برای این ویژگی در سایر ویرایشگرهای اصلی عکس اندروید هزینه کنید. همچنین در افزودن متن ساده اما رنگارنگ به تصاویر در طیف گسترده ای از فونت ها عالی است. Adobe Express دارای الگوهای مختلفی برای استفاده است، اما نه به اندازه Canva که در طرح رایگان ارائه می دهد. می‌توانید به سرعت عکس‌ها را بسته به پلتفرمی که می‌خواهید آن‌ها را پست کنید تغییر اندازه دهید یا قبل از شروع پروژه، ابعاد دلخواه خود را تنظیم کنید.

برای گزینه های ویرایش دقیق تر، می توانید از فیلترهای موجود در کنار قابلیت تنظیم کنتراست، روشنایی، اشباع، گرما و وضوح تصویر استفاده کنید. اگر می خواهید یک گرافیک متحرک بسازید، شش گزینه انیمیشن نیز خواهید داشت.

3. ScreenMaster

هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر، ممکن است ناخواسته اطلاعات حساسی را به اشتراک بگذارید که می‌تواند حریم خصوصی یا امنیت شما را به خطر بیندازد. ScreenMaster این مشکل را با این امکان برطرف می کند که به شما امکان می دهد قبل از به اشتراک گذاشتن آنها با دوستان یا در رسانه های اجتماعی، هر گونه اطلاعات خصوصی یا حساس روی اسکرین شات های خود را به سرعت پنهان کنید.

ScreenMaster دارای سه قابلیت اصلی است: Markup Photo، Stitch Photo و Web Capture. این ویژگی‌ها به ترتیب به سانسور اطلاعات حساس، ادغام چندین عکس و گرفتن کامل صفحات وب آنلاین کمک می‌کنند. تنها نقطه ضعف استفاده از ScreenMaster پخش مداوم تبلیغات است. برای خلاص شدن از شر تبلیغات، باید یک بار خرید کنید یا با هزینه ماهانه یا سالانه کمی برای اشتراک ثبت نام کنید.

4. Snapseed

سادگی ویژگی برجسته در هنگام استفاده از Snapseed است. این یک ویرایشگر عکس بی‌نقص بوده که دقیقاً همان کاری را که قرار است انجام دهد، بدون تمام زنگ‌ها و سوت‌ها انجام می‌دهد. چه یک حرفه ای باشید یا فقط نیاز به گرفتن یک سلفی سریع داشته باشید، Snapseed همه ابزارهای لازم را دارد.

می توانید همه را در یک مکان شارپ کنید، برش دهید، محو کنید، از فیلترها استفاده کنید، کنتراست کنید، فریم اضافه کنید و تصاویر خود را روشن کنید. Snapseed همچنین در صورت نیاز گزینه های پیشرفته تری دارد. اگر علاقه مند به جزئیات دقیق هستید، ابزار Selective می تواند به شما کمک کند تا توجه خود را بر روی بخش خاصی از تصویری که روی آن کار می کنید متمرکز کنید.

5. PhotoDirector

در میان تمام برنامه‌های ویرایش عکس در این راهنما، PhotoDirector نزدیک‌ترین اپلیکیشنی است که به یک ویرایشگر حرفه‌ای کامپیوتر کامل خواهید رسید. اگر حرفه ای هستید، می توانید با ابزارهای پیشرفته متعددی که در اختیار دارید، مانند متحرک سازی اشیاء و روتوش مناطق خاص، بازی کنید.

برای کاربران روزمره، می‌توانید از ابزارهای اساسی مانند کنتراست، روشنایی، برش و جایگزینی پس‌زمینه در میان بسیاری دیگر بهره ببرید. همچنین اگر در حال ویرایش برای رسانه های اجتماعی هستید، می توانید از بین بسیاری از الگوهای موجود انتخاب کنید. PhotoDirector کاربر پسند است و شما می توانید در کمترین زمان با تمرین حرفه ای شوید. خرید اشتراک، الگوها و عناصر بیشتری را برای کار با شما فراهم می کند.

6. Samsung Photo Editor

اگر صاحب یک دستگاه سامسونگ گلکسی هستید، نیازی به دانلود ویرایشگر عکس شخص ثالث ندارید. ویرایشگر عکس بومی گالری سامسونگ ویرایش اولیه را به اندازه کافی خوب انجام می دهد. به شما امکان می دهد عکس بگیرید و بلافاصله ویرایش را شروع کنید. ویرایشگر عکس سامسونگ با ابزارهای ویرایش اولیه مانند متن، برش، چرخش، روشنایی، کنتراست، نوردهی و فیلترهای متعدد در میان سایر موارد همراه است.

شما همچنین می توانید یک ایموجی از خود ایجاد کنید و از آن هنگام اضافه کردن عناصر به عکسی که در حال ویرایش هستید استفاده کنید. اگر اهل لمس و حرکت هستید و از دستگاه سامسونگ استفاده می کنید، می توانید از این برنامه داخلی برای انجام سریع عکس های خود استفاده کنید.

7. Google Photos

مانند ویرایشگر عکس سامسونگ، Google Photos ممکن است از قبل روی دستگاه اندروید شما نصب شده باشد. در این صورت، یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس را در دست دارید. استفاده از Google Photos آسان است و همه ابزارهای ضروری را به راحتی در یک مکان در دسترس دارد.

این ابزارها شامل برش، نشانه گذاری، فیلترها و تنظیمات برای تنظیم رنگ و تن تصویر کلی است. پس از اتمام ویرایش عکس در Google Photos، می‌توانید آن را ذخیره کرده و در دستگاه دیگری با همان حساب گوگل به آن دسترسی داشته باشید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا