کنسول و بازی

سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اعلام شد

اکتیویژن و Infinity Ward به تازگی سیستم مورد نیاز رسمی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای اجرا روی کامپیوتر را ارائه کرده اند. این شرکت ها همچنین اعلام کرده اند که این بازی جدید COD فقط با پردازنده های Intel و AMD که از دستورالعمل های AVX پشتیبانی می کنند کار می کند.

برای اجرای بازی، گیمرهای حداقل به Intel Core i3 6100 یا AMD Ryzen 3 1200 با 8 گیگابایت رم نیاز دارند. بازیکنان همچنین باید حداقل گرافیک NVIDIA GeForce GTX960 یا AMD Radeon RX 470 داشته باشند. علاوه بر این، بازی در هنگام نصب به 72 گیگابایت فضای هارد دیسک خالی نیاز دارد. برای بازی در حالت 4K با تنظیمات Ultra و نرخ فریم بالا، Infinity Ward استفاده از Intel Core i9 9900K یا AMD Ryzen 9 3900X با 16 گیگابایت رم و NVIDIA GeForce RTX3080 یا AMD Radeon RX 6800 XT را توصیه می کند.

Infinity Ward هیچ تنظیمات RT را به اشتراک نگذاشته، بنابراین می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که بازی هیچ گونه افکت Ray Tracing نخواهد داشت. اکتیویژن این بازی جدید COD را در 28 اکتبر منتشر خواهد کرد. کسانی که این بازی را پیش خرید کرده اند، یک هفته قبل از انتشار رسمی می توانند حالت SP را بازی کنند.

منبع
dsogaming
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا