در ماه آگوست، گوگل سیستم عامل اندروید 13 را ارائه کرد و اکنون این شرکت از اندروید 13 (گو ادیشن) برای گوشی های اندرویدی اقتصادی رونمایی کرده است. گوگل به منظور بهبود عملکرد اندروید 13 (نسخه Go) روی سه چیز مانند قابلیت اطمینان، قابلیت استفاده و سفارشی سازی تمرکز کرده است.

اندروید 13 (گو ادیشن) برای دستگاه های اندرویدی با 2 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. این نسخه طرح Material You را برای اولین بار در دستگاه های نسخه Go به ارمغان می آورد. هنگام تنظیم تصویر زمینه روی دستگاهی که روی اندروید 13 (نسخه Go) اجرا می شود، کاربران چهار طرح رنگی را مشاهده خواهند کرد. با این حال، انیمیشن های موجود در نسخه کامل سیستم عامل اندروید 13 را ارائه نمی دهد.

آخرین نسخه Go دارای ویژگی Google Discover است. کاربران می توانند به سادگی روی صفحه اصلی به سمت راست بکشند تا لیستی از مقالات و سایر محتواها را مشاهده کنند. بروزرسانی‌های سیستم گوگل پلی در نسخه جدید Android Go تعبیه شده است. این باعث می‌شود که به‌روزرسانی‌های مهم نرم‌افزاری (نه ارتقای سیستم‌عامل اندروید) را به سرعت دریافت کنید، بدون اینکه منتظر بمانید تا سازنده دستگاه آنها را منتشر کند. به گفته گوگل، فضای ذخیره سازی دستگاه را اشغال نخواهد کرد.

جدا از این ویژگی‌ها، اندروید 13 (نسخه Go) دارای ویژگی‌های مهم اندروید 13 مانند امکان اجازه دادن به اعلان‌ها، انتخاب زبان برنامه‌ها و موارد دیگر است. اندروید 13 (نسخه Go) برای دستگاه هایی با فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت یا کمتر و رم کمتر از 2 گیگابایت ساخته شده است. گوشی های دارای اندروید 13 (نسخه Go) در سال 2023 عرضه خواهند شد. گوگل ادعا می کند که اکنون بیش از 250 میلیون دستگاه اندروید Go فعال ماهانه وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *