موبایل و تبلت

سامسونگ آپدیت های اندروید را برای اولین مدل گلکسی فولد پایان داد

سامسونگ یکی از اولین برندهایی بود که مدل گوشی هوشمند تاشو را در بازار عرضه کرد. همین سه سال پیش اولین گوشی گلکسی فولد معرفی شد و حالا به نظر می رسد این دستگاه از نظر آپدیت اندروید به پایان عمر خود رسیده است.

گلکسی فولد قبل از انتشار نهایی با تاخیرهای زیادی روبرو شد و با اندروید 9 پای در سال 2019 عرضه شد. اما از آن زمان، غول فناوری کره جنوبی به روز رسانی های مختلفی را ارائه کرده است و اولین دستگاه تاشو این شرکت اکنون بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود. اما به نظر می رسد که این پایان راه است زیرا سامسونگ به روز رسانی سیستم عامل اصلی را برای گلکسی فولد ارائه نخواهد کرد. این بدان معنی است که دستگاه به روز رسانی One UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را دریافت نخواهد کرد.

به عبارت دیگر، این بدان معناست که این تنها گوشی هوشمند تاشو این شرکت است که هیچ به‌روزرسانی بعد از اندروید 12 دریافت نمی‌کند. سامسونگ معمولاً سه سال به روز رسانی سیستم عامل را با یک سال دیگر وصله های امنیتی ارائه می دهد.اما از آنجایی که گلکسی فولد به پایان چرخه به‌روزرسانی سه ساله خود رسیده است، دیگر واجد شرایط به‌روزرسانی‌های عمده نخواهد بود. در همین حال، مدل‌های گوشی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سال‌های 2021 و 2022 همچنان واجد شرایط به‌روزرسانی اندروید 14 در سال آینده خواهند بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا