صوتی و تصویری

ردمی پروژکتور و پروژکتور پرو رونمایی شد

شیائومی به تازگی از سری ردمی پروژکتور رونمایی کرده است که می توانند تصاویری تا اندازه 120 اینچ را پخش کنند. پروژکتور جدید ردمی در دو گزینه ارائه می شود – مدل استاندارد و نسخه پرو. ردمی پروژکتور و پروژکتور پرو قرار است با قیمت های 194 دلار و 221 دلار در دسترس قرار گیرد. 

ردمی پروژکتور برای هیجان‌انگیز کردن جمعیت جوان‌تر بازار طراحی شده است. این پروژکتور به عنوان اولین پروژکتور هوشمند برای جوانان معرفی می شود. پروژکتور ردمی (نسخه استاندارد) در طرح رنگی سیاه و سفید عرضه می شود، در حالی که نسخه پرو در طراحی تمام مشکی موجود است. هر دو نسخه پروژکتور ردمی به ترتیب دارای ابعاد 129.5 در 117 در 179.4 میلی متر هستند.

پروژکتور استاندارد 8 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی دارد، در حالی که نسخه پرو دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. علاوه بر این، نسخه پرو دارای تصحیح خودکار همه جانبه، اجتناب خودکار از موانع، تراز صفحه نمایش و فوکوس خودکار است. همچنین صدای میدان دور و درجه روشنایی 150 انسی لومن، مشابه نسخه استاندارد ارائه می دهد. هر دو نسخه استاندارد و پرو پروژکتور ردمی دارای گواهینامه بین المللی شار نور موثر SGS هستند. شما به راحتی می توانید از ردمی پروژکتور حتی در محیط های تاریک یا در شب استفاده کنید.

این پروژکتور به راحتی می تواند یک صفحه نمایش 40 در 100 اینچی را در فاصله بین 1.07 تا 2.67 متر پخش کند. نسبت انتقال 1.2:1 و وضوح 1080p دارد. این پروژکتور مجهز به سیستم خنک کننده است و عمر مفیدی در حدود 15000 ساعت دارد. همچنین مجهز به تراشه چهار هسته ای Amlogic T950D4 با عملکرد قوی است و یک ماژول ادراک نیز در پروژکتور و همچنین یک الگوریتم تطبیقی تصویر و سایر ویژگی‌هایی که تجربه تماشای هوشمندی را ارائه می‌کنند، وجود دارد.

از نظر صدا، پروژکتور ردمی دارای سیستم دو بلندگوی داخلی است که صدایی همه جانبه را ارائه می دهد. میکروفون پیکاپ میدان دور با ماژول ادراک و الگوریتم تشخیص گفتار ضد نویز برای صدای بی‌نقص یکپارچه شده است. همچنین از دستیار صوتی XiaoAi پشتیبانی می کند و می تواند با محصولات MIJIA بیشتری در اکوسیستم هوشمند شیائومی متصل شود. این پروژکتور می تواند به طور خودکار چراغ ها و پرده های هوشمند را هنگام تماشای فیلم خاموش کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا