صوتی و تصویری

ال جی مشغول ساخت پنل تاشو اولد برای لپ تاپ های اچ پی و مک بوک اپل است

ال‌جی دیسپلی در اوایل سال جاری میلادی در نمایشگاه CES از یک پنل OLED تاشو 17 اینچی رونمایی کرد و در حال حاضر اولین مشتری خود را دارد – اچ پی یک لپ‌تاپ تاشو با استفاده از این پنل اواخر امسال عرضه خواهد کرد. ال‌جی همچنین پنل 13.3 اینچی لنوو تینک پدX1 فولد را از سال گذشته عرضه کرد.

سازنده نمایشگر ممکن است یک مشتری بزرگتر در قلاب داشته باشد – اپل. نشریه کره ای نوشت که ال جی و اپل در حال همکاری برای توسعه پنل جدیدی هستند که در مک بوک-آیپد هیبریدی تاشو استفاده می شود. این پنل به جای پلی آمید از شیشه بسیار نازک (UTG) استفاده می کند. انتظار می رود اپل سال آینده اولین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کند و شایعات ادعا می کنند که از قلم پشتیبانی می کند. لپ‌تاپ تاشو باید از قلم نیز پشتیبانی کند – پنل‌هایی که ال‌جی به لنوو می‌دهد و اچ پی از ورودی لمسی و قلم پشتیبانی می‌کنند.

HP one به طور خاص دارای ابعاد 17 اینچ باز و 11 اینچ تا شده است و وضوح 4K دارد. طبق گزارش ها، ال جی 10000 دستگاه خواهد ساخت. در حال حاضر 20000 واحد از پنل لنوو ساخته شده که 13.3 اینچ باز شده و 6.2 اینچ تا شده (با وضوح 2048 در 1536 پیکسل) است. البته اپل به حجم بسیار بالاتری از آن نیاز دارد، بنابراین LG Display برای گسترش خطوط تولید خود به زمان نیاز دارد. به نظر می رسد زمان زیادی خواهد داشت، مشاوران زنجیره تامین نمایشگر قبلاً پیش بینی کرده بودند که مک بوک-آی پد هیبریدی تاشو ممکن است تا سال 2025 ظاهر نشود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا