موبایل و تبلت

نوکیا 2780 فلیپ یک گوشی تاشو جدید با رادیو FM است

HMD Global جدیدترین گوشی تاشو خود را معرفی کرد، اما این یک گوشی پرچمدار تاشو نیست، بلکه یک گوشی بیسیک است. نوکیا 2780 فلیپ با طراحی خوب تاشو قدیمی، صفحه کلید T9 و بدون صفحه نمایش لمسی عرضه می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی TFT در داخل و نمایشگر دوم با قطر 1.77 اینچی در خارج است. این کاور همچنین فضایی برای یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و فلاش LED دارد.

2780 فلیپ مجهز به چیپست کوالکام 215 است که دارای چهار هسته پردازشی با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و یک مودم X5 LTE با حداکثر سرعت پایین لینک 150 مگابیت در ثانیه است. این تلفن از VoLTE و RTT پشتیبانی می کند – ارسال پیام کوتاه در زمان واقعی که امکان ارسال پیام را در حین تماس فراهم می کند.

نوکیا این گوشی را با حافظه داخلی 512 مگابایتی و رم 4 گیگابایتی فهرست کرده است، اگرچه این می تواند یک اشتباه باشد زیرا یک تلفن ویژگی به حافظه زیادی نیاز ندارد. همچنین سیستم عامل روی KaiOS 3.1 اجرا می شود و ویژگی هایی مانند رادیو FM و پشتیبانی از MP3 و پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 b/g/n را به همراه دارد. باتری 1450 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی است که این روزها واقعاً نادر است. نوکیا 2780 فلیپ قرار است با قیمت 90 دلار به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا