گوگل در اوایل سال جاری سرویس Play Games خود را برای رایانه ارائه کرد و اولین کاربران از مناطق منتخب قادر به ثبت نام برای نسخه بتای بسته شدند. وبلاگ Android Developers که تریبون رسمی اخبار اندروید و گوگل پلی برای برنامه‌ها و بازی‌سازان است، اخیراً اعلام کرده که Google Play Games روی کامپیوتر وارد مرحله بتای باز می شود و برای هشت کشور دیگر در دسترس خواهد بود.

همچنین لیست کامل بازارها و مناطقی که این سرویس در آن قابل دسترسی بوده شامل کره، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، استرالیا، ایالات متحده، کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی و سنگاپور است. در ابتدا این سرویس که با 12 عنوان اصلی مانند Asphalt 9، Gardenscapes و Homescapes راه اندازی شد، کاربران اکنون می توانند بازی های PC مانند 1945 Air Force، Blade Idle، Evony: The King’s Return و غیره را دانلود و بازی کنند.

گوگل موفق شد حداقل سیستم مورد نیاز را کاهش دهد، بنابراین اکنون یک پردازنده چهار هسته ای، ویندوز 10 و گرافیک یکپارچه تمام چیزی است که برای شروع نیاز دارید. جادو در یک برنامه مستقل، ساخته شده توسط گوگل اتفاق می افتد. این منو شبیه به فروشگاه گوگل پلی است اما با توضیحات طولانی تر و اعلان های شبیه به ویندوز. با این حال، همچنان می‌توانید برای دستاوردهای درون‌بازی‌تان، امتیاز Play دریافت کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *