Xbox Cloud Gaming به تازگی در لینوکس و کروم اواس تقویت شده است. مایکروسافت به‌روزرسانی را ارائه کرد که تجربه استریمینگ را هنگام بازی از طریق مرورگر در پلتفرم‌ها بهبود می‌بخشد. از آنجایی که Steam Deck لینوکس را اجرا می کند، مزایای به روز رسانی را نیز دریافت کرد.

کاربر ردیت، کوهن جردن، که کارمند ایکس باکس است، این خبر را به اشتراک گذاشت:

سلام به همه! ما به تازگی مجموعه ای از بهبودهای عملکرد را در Xbox Cloud Gaming برای گیمرهایی که از طریق مرورگر در دستگاه های لینوکس و کروم اواس بازی می کنند منتشر کرده ایم. می‌توانید انتظار وضوح بالاتر و تجربه پخش روان‌تری داشته باشید.

علاوه بر افزایش وضوح و بهبود تجربه استریم، این به‌روزرسانی پایان یک تغییر در فناوری زیربنایی را نشان می‌دهد، اگرچه کوهن جردن خیلی وارد جزئیات نشده است.

این تغییرات همچنین یک سفر طولانی ارتقاء تجربه بازی مرورگر ما به یک فناوری استریمینگ متفاوت را تکمیل می کند. اکنون باید تجربه ثابت تری در مرورگر داشته باشید، صرف نظر از اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنید.

Xbox Cloud Gaming بر روی تعداد فزاینده ای از دستگاه ها از جمله گوشی، تبلت، رایانه و کنسول ایکس باکس در دسترس است. همچنین در برخی از تلویزیون های سامسونگ و در مسیر Meta Quest موجود است. حتی کسانی که از لینوکس و کروم اواس استفاده می کنند می توانند از سرویس پخش برای اجرای بازی های مورد علاقه خود استفاده کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *