سخت افزار

معرفی دسکتاپ گیمینگ MSI MPG Infinite X2 با تراشه نسل 13 اینتل

MSI به تازگی جدیدترین دسکتاپ گیمینگ خود را تحت عنوان MPG Infinite X2 رونمایی کرده که با طراحی منحصربه‌فرد خود تلاش می‌کند تا از میان دیگر دستگاه متمایز شود. پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i9-13900K نسل سیزدهم و جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX 4090 می‌توانند بهترین تجربه بازی را ارائه دهند.

MPG Infinite X2 دارای یک خنک کننده مایع 240 میلی متری AIO است و از فناوری انحصاری Silent Storm Cooling 2 MSI برای کاهش دمای سیستم استفاده می کند. MPG Infinite X2 از آخرین PCIe 5.0 برای افزایش پهنای باند پشتیبانی می کند. این محصول دارای قطعات استاندارد و طراحی های کم ابزار برای ارتقاء آسان است. Wi-Fi 6E پرسرعت داخلی و LAN 2.5 گیگابیتی اتصال فوق‌العاده سریعی را ارائه می‌دهند.

MPG Infinite X2 برای علاقه مندان به بازی ایده آل است و با گذشت زمان به راحتی می توان آن را با قطعات جدید ارتقا داد. این دستگاه که با در نظر گرفتن تجربه کاربری طراحی شده، دارای شیشه سکوریت است که به راحتی با پیچ های انگشتی از کناره جدا می شود و کاربران می توانند SSD M.2 را بدون ابزار ارتقا دهند. ارتقاء این دستگاه در صورت نیاز باید بسیار آسان باشد. متاسفانه MSI قیمت و زمان در دسترس بودن دسکتاپ گیمینگ Infinite X2 را اعلام نکرده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا