ویوو کنفرانسی به نام “Dual-Core X Imaging Technology” در چین برگزار کرد و در آنجا ISP جدید خود ویوو V2 را معرفی کرد. این شرکت همچنین فاش کرد که از نزدیک با مدیاتک کار کرده و گوشی های ویوو آینده با دایمنسیتی 9200 دارای پیشرفت‌های هوش مصنوعی و NPU و ویژگی‌های جدید خواهند بود.

ISP (پردازنده سیگنال تصویر) جدید توسط ویوو نسل سوم است که از ویوو V1 و V1 پلاس پیروی می کند. طبق ادعای ویوو، این تراشه با ظرفیت توان محاسباتی بی نظیر، چگالی توان و داده ارائه می شود. در طول این رویداد، یکی از مدیران ویوو فاش کرد که یک واحد حافظه کش اختصاصی SRAM (رم استاتیک) وجود دارد که می تواند حداکثر مصرف انرژی را تا بیش از 99 درصد و نسبت راندمان انرژی را تا 200 درصد در مقایسه با DDR های کلاسیک با طراحی حافظه خارجی کاهش دهد.

معماری ویوو V2 به لطف طراحی اتصال دو هسته ای FIT و DLA نزدیک به حافظه، جلوه پردازش تصویر و کارایی انرژی را ارائه می دهد. تراشه تصویربرداری ویوو همیشه در مورد گرفتن سریع عکس ها در نور کم بود و موتور با کیفیت تصویر فوق العاده شفاف اکنون الگوریتم خاصی به نام Ultra Zoom EIS دارد که IMU، OIS و EIS را برای بزرگنمایی بهتر بدون از دست دادن کیفیت تصویر ترکیب می کند.

vivo V2 همچنین snapping «زود تأخیر» را ارائه می‌کند که در تئوری، باید از طریق تشخیص حرکت برای گرفتن عکس از لحظه‌ای که دکمه شاتر را فشار می‌دهید، کار کند. همچنین RawEnhance 2.0 وجود دارد که بر اساس اولین نسخه از ویژگی انباشته تصاویر است که عکس های HQ را در نور کم تولید می کند.

یک موضوع مهم همچنین مشارکت ویوو با سازنده تراشه تایوانی مدیاتک و آنچه دایمنسیتی 9200 می تواند برای پرچمداران آینده iQOO و X به ارمغان بیاورد بود. همه تلفن‌های آینده به لطف انتقال پردازشی جدید CPU به UFS، تغییر برنامه و دانلود پس‌زمینه را سریع‌تر خواهند کرد. ویوو، مدیاتک و Tencent توسعه دهندگان Honor of Kings به مدت بیست ماه با هم کار کردند تا حالت کیفیت تصویر تطبیقی را ارائه دهند.

اجرای بازی در تنظیمات بالا به مدت 1 ساعت در محیط کنترل شده 26 درجه سانتیگراد در نزدیک به فول فریم، میانگین مربع خطا را به 0.92 رساند که بهترین در صنعت است. همچنین حالت AI Airport وجود دارد که در حالت هواپیما تا 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و هنگامی که حالت پس از فرود خاموش می شود، اتصال در 1.52 ثانیه بازیابی می شود. محافظ چشم دایمنسیتی 9200 همچنین باید نور آبی را حتی بیشتر از تلفن های غیر ویوو کاهش دهد و نور آبی مرئی پرانرژی را به کمتر از 5 درصد کاهش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *