موبایل و تبلت

لایکا از نسل دوم Leitz Phone معرفی کرد

سال گذشته، لایکا با شارپ و سافت بانک همکاری کرد تا اولین گوشی هوشمند خود برند خود را به نام Leitz Phone 1 در ژاپن عرضه کند. امروز، سازنده دوربین آلمانی از نسل دوم گوشی خود با نام Leitz Phone 2 رونمایی کرد. درست مانند Leitz Phone 1 که بر اساس شارپ آکواس R6 ساخته شده بود، Leitz Phone 2 نیز بر روی آکواس R7 ساخته شده که امسال منتشر شد. تنها تفاوت عمده بین گوشی اصلی و مدل تغییر برند، رنگ و نرم افزار است.

لایکا Leitz Phone 2 در یک رنگ سفید به نام Leica White وارد بازار می شود. برای کسانی که نمی‌دانند، Leitz Phone 1 در رنگ مشکی عرضه شد. جالب اینجاست که در هیچ جای بدنه گوشی هوشمند برند لایکا وجود ندارد. در عوض، از نام تجاری “Leitz” استفاده می کند. روی حلقه دوربین، وسط پنل پشتی و روی لوازم جانبی درپوش لنز آلومینیومی موجود در جعبه دیده می‌شود.

این دستگاه اندروید 12 را با رابط کاربری سفارشی الهام گرفته شده از لایکا بوت می کند. همراه با ویجت LFI ویژه ای است که تصاویر گرفته شده توسط عکاسان لایکا را به نمایش می گذارد. برنامه دوربین ویژگی‌هایی مانند “Leitz looks” را ارائه می‌کند که لنزهای Leica M را تحریک می‌کند. تنظیمات سریع در برنامه بر اساس رابط کاربری دوربین لایکا است و همچنین گزینه هایی برای انتخاب صدای شاتر سری M Leica و فیلترهای لایکا وجود دارد. جدا از تفاوت های ذکر شده، Leica Leitz Phone 2 یک شارپ Aquos R7 است.

از این رو، سنسور تصویر 1 اینچی 47.2 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 ارائه شده و به همراه آن، سنسور عمق 1.9 مگاپیکسلی می باشد. در قسمت جلویی، یک دوربین 12.6 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می کند. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD برای افزایش بیشتر فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت است.

نمایشگر Pro IGZO OLED با وضوح 2730 در 1260 پیکسل گوشی، عمق رنگ 10 بیتی، نرخ تازه سازی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت را به نمایش می گذارد. پانچ سوراخ مرکزی از Dolby Vision پشتیبانی می کند و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر آن قرار دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون، رتبه IP68 (مقاوم در برابر گرد و غبار و آب)، 5G زیر 6 گیگاهرتز، وای فای 6، بلوتوث 5.2، تراشه NFC، پورت USB Type-C، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. Leica Leitz Phone 2 در ژاپن 225360 ین (1540 دلار) قیمت دارد و از 18 نوامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا